Stojące za Alliance of Valiant Arms studio Redduck przystąpiło do prac nad nowym FPS-em. Na razie o Metro Conflict: Presto, bo taki jest tytuł owego projektu, niewiele wiadomo. Estetów powinien jednak zainteresować fakt, że jest on oparty na silniku Unreal Engine 3. Technologia ta została również użyta we wspomnianym A.V.A., wydanym w 2007 roku w Korei, Japonii, Stanach Zjednoczonych i Chinach.
"Unreal Engine 3 od Epic Games był czynnikiem, który znacząco wpłynął na sukces tej gry" - wspomina Do-Min, Ok, dyrektor ds. technologii w koreańskim studiu. "Chcemy pójść jeszcze dalej. Przecież silnik przez te lata podlegał nieustannej ewolucji" - dodaje.Koreańskie studio Redduck ogłosiło prace nad strzelaniną pierwszoosobową Metro Conflict: Presto. Gra oparta jest na silniku Unreal Engine 3, a w sieci można już podziwiać jej pierwszy trailer.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!