Jak zapewne wam wiadomo, Halo Reach ma oferować także tryb kooperacji na zasadach "drop-in drop-out", czyli dołączania innych graczy w dowolnym momencie zabawy. Co za tym idzie, nasza drużyna dzielnych kosmicznych wojaków staje się silniejsza i wrogowie mają mniejsze szanse na przeżycie lub stawienie nam oporu. Bungie pomyślało o tym i wprowadziło system dynamicznego stopniowania AI wrogów.
"Przeciwnicy będą robili się trudniejsi wraz z dołączaniem kolejnych graczy. Nie będą oni jedynie zadawali większe obrażenia, ale będą stawali się mądrzejsi, inteligentniej będą kryć się za przeszkodami i ogólnie staną się sprytniejsi".Na deser coś dla fanów kobiecych wdzięków ukrywanych pod grubym pancerzem wojskowych zbroi. Na początku kampanii Halo Reach gracze będą mogli wybrać, czy chcą kierować postacią męską, czy kobiecą. Oczywiście można by tu rzucić żart o trybie berserker związanym z PMS-em, ale sobie go odpuścimy.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!