- Zastanawia mnie, dlaczego ludzie, widząc Bulletstorm, mówią, że to świetna, bezmyślna zabawa. "Świetna i "zabawa" - w porządku, mogę z tym żyć, ale dlaczego "bezmyślna"? - dywaguje na swoim Twitterze szef People Can Fly, Adrian Chmielarz. - W tej grze jest sto razy więcej strategii, niż w 95 proc. innych shooterów, a wynika ona z elementu Skillshot - argumentuje.
Ów Skillshot to podstawowa nowość, jaką do gatunku wnosi Bulletstorm. Gracze będą doceniani za wymyślne rozprawienie się z wrogiem. Im bardziej efektowną śmierć zgotują przeciwnikowi, tym więcej punktów zgarną. Zgadzacie się, że tylko ta jedna cecha wnosi do rozgrywki więcej myślenia strategicznego od znakomitej większości FPS-ów?Bulletstorm zadebiutuje w lutym 2011 na PC, PS3 i X360.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!