Media Molecule wyjaśnia przyczyny opóźnienia LittleBigPlanet 2

Adam Bednarek
2010/10/06 19:30
0
0

LittleBigPlanet 2 zamiast w tym roku, pojawi się dopiero w styczniu. Alex Evans z Media Molecule wyjaśnił, że twórcy wolą grę dopracować, zamiast wydać ją wcześniej i wypuszczać patche. Do których nie wszyscy mają przecież dostęp.

Media Molecule wyjaśnia przyczyny opóźnienia LittleBigPlanet 2

Alex Evans z Media Molecule uważa, że u sporej części graczy konsola nie jest podpięta do sieci, więc ci nie będą mogli pobrać ewentualnych łatek. Twórcy doszli do wniosku, że lepiej popracować dłużej, a przez to wszyscy będą cieszyć się bezbłędną grą.

Podobnie jak w przypadku LittleBigPlanet, tak i dwójkę będziemy wspierać sporą ilością patchy, uaktualnień i tym podobnych rzeczy. Musimy jednak pamiętać, że nie wszyscy właściciele Playstation 3 są podpięci do Internetu. To ze względu na nich zdecydowaliśmy się przesunąć premierę.

GramTV przedstawia:

Najważniejsze jest to, by gra dostępna na płycie była doskonała. Nie w stu procentach, ale tak, byśmy byli z niej dumni. Moglibyśmy wydać LittleBigPlanet 2 w terminie, w którym zakładaliśmy, i pewnie wszystko byłoby ok. Jednak zdaliśmy sobie sprawę, że przez te kilka dodatkowych tygodni możemy sprawić, by gra nie była tylko niesamowita (jak jest teraz), tylko super niesamowita. Ludzie będą w to grać przez długi czas, szybko zapomną o opóźnieniach. - wyznał serwisowi VG247 Alex Evans.

Miło, że Media Molecule chce dopracować LittleBigPlanet 2 tak, byśmy potem nie męczyli się z patchami. Jak myślicie, to faktycznie jest główną przyczyną opóźnienia, czy studio po prostu pracowało za wolno i teraz wymyśliło wymówkę, która ładnie brzmi w mediach?

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!