Wywiad z Adrianem Chmielarzem – „bądźmy szczerzy, świat ma mnie gdzieś”

gram.pl
2011/02/08 16:45

Rozmawiamy z Adrianem o grze Bulletstorm na dziesiątki różnych sposobów. Dyskutujemy o inspiracjach, demie, kampanii marketingowej i innych sprawach.

Łukasz M. Wiśniewski: Kiedy ruszyły prace nad Bulletstorm? Kto pierwszy rzucił pomysł na taką grę? Adrian Chmielarz: O ile się nie mylę, to był czerwiec 2007. Innymi słowy tak dawno, że ni cholery nie pamiętam, czy byłem jedynym pomysłodawcą, czy też zrobiliśmy to wspólnie z paroma innymi chłopakami z PCF. Na wszelki wypadek uznajmy więc, że to drugie – bo mi życie miłe!

Ł.M.W: Kosmiczni piraci to temat wdzięczny, ale nieczęsto wykorzystywany. Skąd pomysł, by właśnie taką ekipę uczynić bohaterami gry? A.C: Mogłem wymyślić jakąś efektowną odpowiedź, ale zamiast tego postanowiłem odpowiedzieć zgodnie z prawdą. Z głowy!

GramTV przedstawia:

To tylko dwa pierwsze z wielu pytań - całość wywiadu znajdziecie tutaj:

Komentarze
24
marcin-malysza
Gramowicz
11/02/2011 12:02
Dnia 09.02.2011 o 20:01, karolekx23x napisał:

Bardzo ciekawy wywiad, konkretne pytania i odpowiedzi. Ale gra jak narazie mnie nie przekonuje do siebie, poczekam nie chcę kupować czegoś co odłożę na półkę.

Wszystko w końcu na półkę odłożysz.

Usunięty
Usunięty
09/02/2011 20:01

Bardzo ciekawy wywiad, konkretne pytania i odpowiedzi. Ale gra jak narazie mnie nie przekonuje do siebie, poczekam nie chcę kupować czegoś co odłożę na półkę.

Usunięty
Usunięty
09/02/2011 19:28

Nie mam nic do tego wywiadu ale mam pytanie do redakcji: czy trudno jest zrobić wideo wywiad tak dla tych co nie chcą czytać ? bo nudno takie czytanie bla bla bla itd. a jak były by jakieś video wywiady itp. to by było Super ;)




Trwa Wczytywanie