Na oficjalnym blogu People Can Fly, twórców Bulletstorma, pojawił się wpis jednego z pracowników studia prezentujący kolejne etapy tworzenia przedmiotów do gry.
Na oficjalnym blogu People Can Fly, twórców Bulletstorma, pojawił się wpis jednego z pracowników studia prezentujący kolejne etapy tworzenia przedmiotów do gry.
Krzysiek postanowił zaprezentować czytelnikom bloga w jaki sposób tworzony jest pojedynczy element świata przedstawionego w Bulletstormie, a za przykład wziął zwykły biurowy fotel. Pierwszym etapem jest stworzenie concept arta, którym to zajmuje się nie kto inny, jak Concept Artist. Poniższy concept został wykonany akurat przez Maćka Wojtala.
Następnym etapem jest konsultacja z szefem całego projektu, czyli oczywiście Adrianem Chmielarzem. Na odbywających się co tydzień spotkaniach wyraża on swoją opinię czy grafika koncepcyjna ma zostać jeszcze bardziej dopracowana lub zaprojektowana w trochę innym stylu. Efektem dalszej pracy Maćka były krzesła bardziej w stylu sciencie-fiction oraz wybranie jednego z projektów jako finalnego. Co dzieje się dalej? Powstaje grafika koncepcyjna prezentująca konkretny przedmiot (w tym przypadku właśnie biurowe krzesło) osadzone w środowisku gry, a następnie Krzysztof Dolas zajmuje się wykonaniem danego przedmiotu w programach służących do tworzenia grafiki 3D. O tym co następuje później możecie dowiedzieć się z dalszej części wpisu.Zainteresowanych Bulletstormem odsyłamy do wywiadu z Adrianem Chmielarzem oraz zachęcamy do zapoznania się z pierwszymi wrażeniami z gry.