Drobne detale - mnóstwo zabawy, czyli o przedmiotach w Bulletstormie

Paweł Pochowski
2011/02/09 14:55
5
0

Na oficjalnym blogu People Can Fly, twórców Bulletstorma, pojawił się wpis jednego z pracowników studia prezentujący kolejne etapy tworzenia przedmiotów do gry.

Drobne detale - mnóstwo zabawy, czyli o przedmiotach w Bulletstormie

Autorem wpisu jest Krzysztof "Hatred" Dolas, który w ekipie People Can Fly pracuje na stanowisku Environment Artist, czyli jest odpowiedzialny za tworzenie wszystkich elementów środowiska w Bulletstormie - jak sam to określa projektuje "od kamienia aż po most".

Krzysiek postanowił zaprezentować czytelnikom bloga w jaki sposób tworzony jest pojedynczy element świata przedstawionego w Bulletstormie, a za przykład wziął zwykły biurowy fotel. Pierwszym etapem jest stworzenie concept arta, którym to zajmuje się nie kto inny, jak Concept Artist. Poniższy concept został wykonany akurat przez Maćka Wojtala.

Następnym etapem jest konsultacja z szefem całego projektu, czyli oczywiście Adrianem Chmielarzem. Na odbywających się co tydzień spotkaniach wyraża on swoją opinię czy grafika koncepcyjna ma zostać jeszcze bardziej dopracowana lub zaprojektowana w trochę innym stylu. Efektem dalszej pracy Maćka były krzesła bardziej w stylu sciencie-fiction oraz wybranie jednego z projektów jako finalnego.

Co dzieje się dalej? Powstaje grafika koncepcyjna prezentująca konkretny przedmiot (w tym przypadku właśnie biurowe krzesło) osadzone w środowisku gry, a następnie Krzysztof Dolas zajmuje się wykonaniem danego przedmiotu w programach służących do tworzenia grafiki 3D. O tym co następuje później możecie dowiedzieć się z dalszej części wpisu.

GramTV przedstawia:

Zainteresowanych Bulletstormem odsyłamy do wywiadu z Adrianem Chmielarzem oraz zachęcamy do zapoznania się z pierwszymi wrażeniami z gry.

Komentarze
5
Usunięty
Usunięty
09/02/2011 17:54
Dnia 09.02.2011 o 16:15, kill69 napisał:

> Fajnie to pokazane, widać że dużo artykułów o grze jest tow jakim sensie reklama. Oczywiście jest to reklama, ale na fajnej zasadzie " chodź i zobacz jak pracujemy" Wchodzenie do "kuchni" zawsze jest fajne :)

Mnie zawsze ciekawi jak jest pokazane produkcja od różnej strony.

Usunięty
Usunięty
09/02/2011 16:15
Dnia 09.02.2011 o 15:05, karolekx23x napisał:

Fajnie to pokazane, widać że dużo artykułów o grze jest tow jakim sensie reklama.

Oczywiście jest to reklama, ale na fajnej zasadzie " chodź i zobacz jak pracujemy" Wchodzenie do "kuchni" zawsze jest fajne :)

Usunięty
Usunięty
09/02/2011 15:24

No, już niedługo premiera : ) Demem zostałem oczarowany. Pre-order jest, także będziemy młócić ostro ; )




Trwa Wczytywanie