Japonia otrzymała potężny cios od natury 11 marca. Sprawdźmy, jak kataklizm odbił się na przemyśle gier wideo.
Japonia otrzymała potężny cios od natury 11 marca. Sprawdźmy, jak kataklizm odbił się na przemyśle gier wideo.
Jeżeli chodzi o same firmy i ich pracowników, to jak na razie pojawiły się zapewnienia, że wszyscy są cali i zdrowi:
Oprócz tego, Sony zapowiedziało wpłacenie ponad 3,5 miliona USD na fundusze zajmujące się udzielaniem pomocy ofiarom kataklizmu oraz dostarczenie 30 tys. sztuk sprzętu radiowego na zniszczone przez żywioł tereny.
Sami możecie wspomóc Japonię w tej ciężkiej chwili. Wystarczy udać się na stronę Amerykańskiego Czerwonego Krzyża i dokonać przelewu na minimum 10$.
Ponadto możecie pomóc poprzez gry. Kupując wirtualne przedmioty w jednej z gier Zyngi, wesprzecie fundację Save the Children. Dotyczy to rzodkiewek (radishes) w Farmville, słodkich ziemniaków (sweet potato) w CityVille oraz krowy Kobe (Kobe cow) we FrontierVille.
Z kolei studio Sports Interactive zobowiązało się do przekazania całego dochodu ze sprzedaży gry Football Manager Handheld 2011 w AppStore na fundusze pomocy dla Japonii.