Uncharted 3 ze zmiennym otoczeniem, Drake zwiedzi trochę świata

Robert Sawicki
2011/04/09 01:20

W najnowszym wydaniu Official PlayStation Magazine pojawiło się nieco informacji na temat kolejnej odsłony serii Uncharted. Będą nowe technologie, kilka miejsc do zwiedzania i, uwaga, śmiganie na motocyklu.

Uncharted 3 ze zmiennym otoczeniem, Drake zwiedzi trochę świata

Ale po kolei. Pustynia, która pojawia się niemal przy każdej wiadomości związanej z Uncharted 3, ku wielkiemu zdziwieniu milionów, nie będzie jedynym miejscem, po którym przyjdzie nam pobiegać. Oprócz Londynu, który można było rozpoznać na ostatnim trailerze gry, przyjdzie nam również zwiedzić świątynię, umiejscowioną w głębi dżungli. Wracając do pustyni - w grze po raz pierwszy pojawi się "dynamiczne otoczenie", zmieniające się za sprawą wszędobylskiego piasku. Z pomocą wiatru, piach będzie w stanie odpowiednio wpływać na wygląd i kształtować miejsce, w którym się znajdujemy. Dodając do tego system niszczenia budynków może być naprawdę słodko, choć przed ostatecznym toczeniem się po pokoju z radości wstrzymałbym się przynajmniej do premiery kolejnego trailera.

Choć scenariusz wciąż nie został ukończony, pojawiły się już informacje na temat fabuły Uncharted 3. Drake i Sullivan tym razem uganiają się za "Iremem o tysiącu filarów", który można opisać jako pustynną Atlantydę. Intryga zawarta w historii ma być na tyle złożona, iż jej początki mają sięgać czasów Królowej Elżbiety Pierwszej. Wiadomo też, że gra nie będzie ostatnim tytułem spod znaku Uncharted. Normalnie skrytykowałbym takie zamiary, określając je jako "dojenie", ale jeśli przy okazji trzepania kasy producent robi grę dobrą, to czy jest ktoś, kto na tym traci?

GramTV przedstawia:

Do listy nowości możemy jeszcze dopisać wspomnianą już jazdę na motorze i ulepszony system walki, umożliwiający korzystanie z elementów otoczenia.

Gra ukaże się pierwszego listopada tego roku, jako tytuł ekskluzywny na PlayStation 3. Istnieje spora szansa na pojawienie się publicznej bety na jakiś czas przed premierą gry.

Komentarze
24
Usunięty
Usunięty
09/04/2011 17:11

No napewno- bylby sandbox na pustyni ;]

Usunięty
Usunięty
09/04/2011 17:11

No napewno- bylby sandbox na pustyni ;]

Usunięty
Usunięty
09/04/2011 17:06

Oj były problemy... są do dzisiaj i to spore, sytuacja jest FUBAR jak to było w Crysis chyba. Glitche, przechodzenie przez ściany, wrzucanie skarbów w nieosiągalne miejsca, kiepski matchmaking, który łączy w drużyny zupełnie nie tak jak powinien i wiele innych... są grube wady, ale community zapewnia spory feedback twórcom, wszystko więc powinno zostać poprawione.




Trwa Wczytywanie