Kupiliście Edycję Kolekcjonerską Wiedźmina 2, chcecie aktywować swój produkt, bo północ już wybiła, i napotykacie na problemy? Wydawca/producent wiedzą o nich i starają się je naprawić. |AKTUALIZACJA NON STOP|
Kupiliście Edycję Kolekcjonerską Wiedźmina 2, chcecie aktywować swój produkt, bo północ już wybiła, i napotykacie na problemy? Wydawca/producent wiedzą o nich i starają się je naprawić. |AKTUALIZACJA NON STOP|
„Instalacja i aktywacja Wiedźmina 2 – informacje techniczne.
Proces instalacji i aktywacji gry Wiedźmin 2, to przede wszystkim połączenie z serwerami secuROM w celu sprawdzenia oryginalności kopii. Oprócz tego jednak, opcjonalnie każdy gracz może zarejestrować grę, pobrać DLC (zarówno te dostępne w pudełkowych wersjach oraz specjalną darmową przygodę „Kłopoty z Trollem”, przygotowaną specjalnie na premierę gry) lub dodatkowe pakiety językowe.
Ponieważ bardzo nam zależy na tym, aby system rejestracji i aktywacji wszędzie działał tak samo i każdy z Was mógł w pełni cieszyć się grą, odblokowanie kluczy Edycji Kolekcjonerskiej może się opóźnić. Wina za to leży |po stronie firmy CD-Projekt - red|, przepraszamy wszystkich fanów. Jednocześnie zapewniamy, że dołożymy wszelkich starań, abyście mogli uruchomić swoje Edycje Kolekcjonerskie Wiedźmina 2 jeszcze dziś w nocy. Naszym absolutnym priorytetem jest, aby Wasza przygoda w świecie Wiedźmina 2 rozpoczęła się jak najszybciej i nie przestaniemy pracować dopóki rejestracja i aktywacja nie zacznie w pełni działać."
Na wszystkie pytania odpowiadamy na bieżąco na naszej stronie www.thewitcher.com, oraz pod adresem e-mailowym pomocy technicznej: tw2support@thewitcher.com.”
W chwili obecnej próbujemy uzyskać od wydawcy szczegóły całej sprawy, obecnie wiemy tylko tyle, że CDP pracuje nad jak najszybszym rozwiązaniem problemu.
|AKTUALIZACJA| Jak poinformował wydawca na oficjalnej stronie gry „postępy są, ale wciąż nie mam konkretnej godziny. Przed pierwszą na pewno nie |uda się rozwiązać problemu – dop. red.|.”
|AKTUALIZACJA 2| „Przed świtem zagracie – obiecujemy.” to najnowsza aktualizacja postępu prac. W Warszawie słońce dziś wstanie o 4:39.
|AKTUALIZACJA 3| „Pracujemy ze wszystkich sił, jesteśmy coraz bliżej uruchomienia procesu aktywacji i rejestracji Wiedźmina 2!” - to ostatnia aktualizacja oficjalnego facebooka wydawcy.
|AKTUALIZACJA 4| „Problem nie leży po stronie DRM. Chodzi o uaktualnienia. Testujemy ściąganie - zawartość już jest na serwerze. Musimy mieć 100% pewności, że każdy będzie mógł ściągnąć bez problemów.” - za oficjalną stroną gry.
|AKTUALIZACJA 5| "Problem prawdopodobnie znaleziony. Pełne przetestowanie i usunięcie go wymaga kolejno kompilacji paczki z uaktualnieniem, wrzucenia na serwer i ściągnięcia na świeżo zainstalowanej grze. Drużyna (Q)A właśnie zaczęła - do świtu czasu wciąż dość." - jak można przeczytać na oficjalnej stronie Wiedźmina.
|AKTUALIZACJA 6| "Krzysiek testuje pod tak zwaną presją fanów..." - tyle mówi ostatnie ćwierkniecie z twittera wiedźmińskiego. Wcześniej potwierdzono świt jako deadline. W momencie tej aktualizacji zostało 5 minut do "godziny zero".
|AKTUALIZACJA 7| Świt nadszedł i ptaszki na tweeterze zaćwierkały: "Obiecuję, że nie będziemy was dłużej trzymać. Za max. kwadrans ostateczna informacja - TAK/NIE. Przepraszamy."
|AKTUALIZACJA 8| Po kolejnych 45 minutach pojawiła się dłuższa wiadomość na wiedźmińskim tweeterze: "Dokładnie jak HulkRampage napisał i dokładnie jak pisaliśmy jeszcze późnym wieczorem. Nie ustaniemy w wysiłkach - gry jeszcze nie uruchomiliście tylko dlatego, że nie możemy z czystym sumieniem zagwarantować że uaktualnienia zadziałają u 100% z Was. Nie gniewajcie się, ale 90% nam nie wystarcza." Jest godzina 5:30.
|AKTUALIZACJA 9| Minęły kolejne dwie godziny. Tweeter ćwierka: "Zdajemy sobie sprawę, że jesteście zawiedzeni. Cały zespół pracuje bez przerwy i obiecujemy że nie przestanie do momentu aż gra będzie działać. Wszystkim."
|AKTUALIZACJA 10| I dalej: "Przepraszamy wszystkich, którzy czekają całą noc (i ranek). Bynajmniej nie chcemy powiedzieć że się poddajemy - wręcz przeciwnie, jesteśmy coraz bliżej celu. Obiecujemy też wyciągnąć wnioski na przyszłość." Optymizmem to mimo wszystko nie napawa...
|AKTUALIZACJA 11| Jest nadzieja? Bo jakoś tak konkretniej ćwirnęło: "Bardzo dziękujemy wszystkim, którzy wytrwali. Ponownie przepraszamy. Odblokowywanie serwerów uaktualnień właśnie ruszyło. Ponieważ jest ich dużo i są rozsiane po całym świecie - proces musi potrwać. Zaczął się kilka minut temu, a dla niektórych użytkowników może potrwać nawet do dwóch godzin. Jeszcze raz dzięki! Jeszcze raz sory!"
|AKTUALIZACJA 12| Jak donosi CDP "lada moment będzie już działało, czekamy tylko aż uaktualnią się serwery!"
|AKTUALIZACJA 13| "Z przyczyn technicznych tymczasowo niemożliwe będzie zalogowanie się do konta powiązanego z pierwszą grą Wiedźmin. Prosimy o utworzenie nowego konta. Sytuacja wkrótce zostanie rozwiązana za pomocą opcji połączenia ze sobą kont. Przepraszamy za wszelkie niedogodności." - za oficjalną stroną gry.
|AKTUALIZACJA 14| „Odblokowywanie serwerów uaktualnień cały czas trwa. Intensywnie pracujemy nad tym, aby jak najszybciej umożliwić aktywację gry wszystkim tym, którzy dokonali zakupu Edycji Kolekcjonerskiej. Będziemy informować na bieżąco o postępie prac. Tymczasem prosimy o jeszcze trochę cierpliwości, przepraszamy i dziękujemy wspierającym nas fanom!„ za oficjalną stroną gry.
|AKTUALIZACJA 15| Wiedźmina 2 można już aktywować - miłej zabawy!
|AKTUALIZACJA 16| Odnośnie rekompensaty – wydawca zapewnił nas, że będzie, ale nie mamy jeszcze żadnych pewnych informacji na ten temat. Zaraz po tym jak oficjalne fakty w tej sprawie do nas dotrą przekażemy je Wam.
|AKTUALIZACJA 17| O, pojawił się nowy oficjalny komunikat wydawcy:
"Informujemy, że wszyscy posiadacze Edycji Kolekcjonerskiej Wiedźmina 2 mogą już aktywować i zarejestrować grę. Wszystkie niedogodności związane z uruchomieniem gry zostały usunięte. Opóźnienie wniknęło z błędu w mechanizmie odpowiedzialnym za automatyczną aktywację gry. Ze względu na złożoność całego systemu (kilkanaście serwerów rozproszonych na całym świecie) naprawienie nawet drobnego błędu oraz ponowne przetestowanie poprawności działania procesu zajęło nam kilkanaście godzin. Zapewniamy, że sam błąd nie był związany z kodem gry, ani zabezpieczeniem SecuROM. Zdajemy sobie sprawę, że występuje jeszcze problem z aktywowaniem niektórych kodów DLC. Zapewniamy, że intensywnie pracujemy nad jego rozwiązaniem i będziemy na bieżąco informować o postępie prac.
Cały zespół CD Projekt RED i CD Projekt bardzo przeprasza wszystkich posiadaczy Edycji Kolekcjonerskiej, którzy nie mogli wcześniej aktywować gry. Dla wszystkich posiadaczy Edycji Kolekcjonerskiej, którzy mieli problem z aktywacją gry wyprodukujemy unikalny wiedźmiński upominek. Więcej szczegółów podamy już w najbliższym czasie."
Wiedźmin 3 – informacje o Wiedźminie 3 już dostępne. Sprawdź!