Lucas wraz z Myszastym wzięli na spytki scenarzystę i projektanta poziomów gry Wiedźmin 2: Zabójcy Królów. Efekt? Ponad 10 minut materiału wideo o wersji rozszerzonej na PC i tej powstającej na Xboxa 360.
Lucas wraz z Myszastym wzięli na spytki scenarzystę i projektanta poziomów gry Wiedźmin 2: Zabójcy Królów. Efekt? Ponad 10 minut materiału wideo o wersji rozszerzonej na PC i tej powstającej na Xboxa 360.
Lucas z Myszastym są na gamescomie i mieli okazję nagrać wywiad z dwójką autorów Wiedźmina 2: Zabójcy Królów: scenarzystą Janem Bartkowiczem oraz projektantem poziomów Markiem Ziemakiem. Jeżeli jesteście ciekawi jak wygląda zakulisowa produkcja gry, z jakimi problemami twórcy Wiedźmina 2 borykali się tworząc konsolową wersję i innych ciekawych szczegółów, koniecznie zapoznajcie się z powyższym materiałem.
Przy okazji serdecznie zapraszamy do śledzenia specjalnej sekcji na gram.pl poświęconej targom gamescom 2011. Warto tam zaglądać, jeśli chcecie być na bieżąco z najświeższymi informacjami prosto z kolońskich hal targowych.