Frank Gibeau zadeklarował, że rokrocznie można liczyć na dwie nowe marki od Electronic Arts. Zmalało za to zainteresowanie firmy produktami licencjonowanymi.
Frank Gibeau zadeklarował, że rokrocznie można liczyć na dwie nowe marki od Electronic Arts. Zmalało za to zainteresowanie firmy produktami licencjonowanymi.
- Zawsze będziemy tworzyć nowe marki. Miks, który mamy obecnie... Racja, produkujemy znacznie więcej sprawdzonych tytułów, ale w porównaniu do sytuacji sprzed kilku lat oferujemy wiele nowych marek. Wcześniej byliśmy firmą skupioną na produktach licencjonowanych. Był Bond, Potter, Władca Pierścieni. Ale one odeszły, albo straciły na znaczeniu - zaznacza Gibeau.
Szczególne natężenie nowych marek od EA przeżyliśmy trzy lata temu, gdy na rynek trafiły Dead Space i Mirror's Edge. Wygląda na to, że nie są to jedyne świeże tytuły w tej generacji. - Z tego co wiem, będziemy robić jedną do dwóch nowych marek na rok. Zawsze mamy nowe marki w produkcji. Najpierw dostajemy zielone światło, a potem szukamy nowych rozwiązań na gruncie produkcji i technologii. Poszukujemy nowych dróg dostarczenia produktu - wyjaśnia.