To już kolejne znakomite wieści dla wydawcy gry FIFA 12. Piłka kopana Electronic Arts sprzedaje się wyśmienicie, a Peter Moore tryska radością.
To już kolejne znakomite wieści dla wydawcy gry FIFA 12. Piłka kopana Electronic Arts sprzedaje się wyśmienicie, a Peter Moore tryska radością.
Jak mówi Peter Moore, główną rolę w sukcesie gry odegrał komponent sieciowy. - W ciągu czterech tygodni od premiery obsłużyliśmy 271 milionów sieciowych meczów, to wzrost o ponad 105 proc. względem wydania ubiegłorocznego - wylicza dyrektor ds. operacyjnych. - Każdego dnia fani grają w FIFA 12 średnio w sieci 94 miliony minut.
Moore przypomina też, że FIFA 12 jest najwyżej ocenioną grą sportową w historii konsol obecnej generacji. - Tegoroczna edycja to niesamowite osiągnięcie, kieruję gratulacje pod adresem zespołu w Vancouver - dodaje przedstawiciel EA w oświadczeniu przesłanym zachodnim serwisom branżowym.