Jim Ryan, szef europejskiego oddziału Sony, zapowiedział że jego firma dołoży wszelkich starań, aby PlayStation Vita miała odpowiednią kampanię marketingową. Dlaczego nowy handheld ma uniknąć losu PSP?
Jim Ryan, szef europejskiego oddziału Sony, zapowiedział że jego firma dołoży wszelkich starań, aby PlayStation Vita miała odpowiednią kampanię marketingową. Dlaczego nowy handheld ma uniknąć losu PSP?
Promując PSP próbowaliśmy przedstawić je jako multimedialny kombajn. Na samym początku dużo mówiliśmy o tym, że odtwarza ono filmy i muzykę oraz, że ma kilka innych funkcji niekoniecznie związanych z samym graniem. Z perspektywy czasu uważam, że skończyło się to tym, że nasi klienci nie byli do końca pewni, co tak naprawdę kupią. Tym razem skupiamy się na tym, że Vita potrafi wszystko to, co PSP, ale robi to znacznie lepiej.
Później dodał on, że teraz sprzęt przedstawiany będzie przede wszystkim jako przenośna konsola do gier.
Myśląc o promocji PlayStation Vita jesteśmy znacznie bardziej skoncentrowani na tym, aby ludzie wiedzieli iż przede wszystkim jest to konsola do gier. Ten sprzęt od początku projektowany był do tego celu. I właśnie z grami radzi sobie zdecydowanie najlepiej.
Przypomnijmy, że PlayStation Vita ukaże się w polskich sklepach 22 lutego przyszłego roku. Na premierę handhelda deweloperzy przygotowali aż 12 gier w tym Uncharted: Golden Abyss, Wipeout 2048 i Motorstorm RC.
Źródło: VG247