Uprising44: Powstanie Warszawskie z wykorzystaniem technologii motion capture

Adam "Harpen" Berlik
2012/02/13 15:11
4
0

Rodzimy oddział firmy Cenega poinformował o realizacji sesji motion capture do gry Uprising44 – Powstanie Warszawskie. Kulisy produkcji zaprezentowano na najnowszym materiale wideo.

Uprising44: Powstanie Warszawskie z wykorzystaniem technologii motion capture

Sesja motion capture do gry Uprising 44: Powstanie Warszawskie odbyła się we wrocławskim studiu GRUPAMY, pracującym wcześniej nad animacjami postaci w takich tytułach, jak Dead Island czy Bulletstorm. Swoich sylwetek bohaterom debiutanckiej produkcji DMD Enterprise użyczyli Aleksandra Grzelak, Konrad Darocha oraz Jacek Kwiecień, których będziemy mogli również usłyszeć podczas rozgrywki.

Warto zaznaczyć, że podczas pracy nad animacjami do Uprising 44: Powstanie Warszawskie konsultowano się ze specjalistami od wojskowości i militariów. Możemy więc być pewni, że postacie, które zobaczymy w grze, będą na przykład trzymały broń w odpowiedni sposób. Poniżej obiecany filmik:

GramTV przedstawia:

Uprising 44: Powstanie Warszawskie ma wyznaczony termin wydania na drugi kwartał tego roku. Platformami docelowymi są PC oraz konsole Xbox 360.

Komentarze
4
Usunięty
Usunięty
13/02/2012 18:11

Czymś muszą nadrabiać, aby dobić do conajmniej średniej półki. Fabularne pewnie gra nie zachwyci, przemilczenie roli ZSRR w grze o powstaniu warszawskim to jakaś pomyłka.

kotlecik5
Gramowicz
13/02/2012 17:56
Dnia 13.02.2012 o 16:36, lulubel7 napisał:

Jaki news, cóż za rewolucyjna metoda, nie no nie spodziewałem się, że takie nowe techniki w Polsce mogą być stosowane. Wybaczcie, ale to już przecież STANDARD, że wykorzystuje się MC do tworzenia gier. Byłbym zaskoczony, gdyby nie wykorzystano tej techniki.

Przecież wiesz, że dla Polaków taka technologia to jest rarytas, bo nadal jesteśmy trochę zacofanym krajem względem innych :P

Usunięty
Usunięty
13/02/2012 16:36

Jaki news, cóż za rewolucyjna metoda, nie no nie spodziewałem się, że takie nowe techniki w Polsce mogą być stosowane. Wybaczcie, ale to już przecież STANDARD, że wykorzystuje się MC do tworzenia gier. Byłbym zaskoczony, gdyby nie wykorzystano tej techniki.




Trwa Wczytywanie