Materiał poglądowy otrzymaliśmy zacny, bo dane nam było śledzić całe zawiązanie fabuły i dogłębnie zwiedzić pierwszą wyspę. Dzięki temu możliwe było przeanalizowanie mechaniki, ocenienie zmian w interfejsie, zbadanie złożoności misji i docenienie głównej linii fabularnej w grze Risen 2: Mroczne Wody. Wydawca i twórcy po prostu nie bali się pokazać sporej części gry - i w sumie mieli ku temu powody, bo jest się czym chwalić. Za to zabroniono dziennikarzom pstrykania własnych fotek i nagrywania filmów, w sumie też nie bez powodu, bo to wczesny build. Całość materiału graficznego, którym okraszony jest ten artykuł pochodzi więc z oficjalnych zestawów dla prasy. Po tych wyjaśnieniach, przejdźmy do naszych spostrzeżeń.
Całość materiału, dotyczącego gry Risen 2: Mroczne Wody, a przygotowanego dla Was przez Lucasa the Great, znajdziecie klikając w czerwoną belkę poniżej: