Molyneux: Krytycy oczekiwali od Kinecta o wiele za dużo i o wiele za wcześnie

Michał Ostasz
2012/03/15 09:28

Peter "Złote Usta" Molyneux stanął w obronie Kinecta. Jego zdaniem branża miała zbyt wygórowane wymagania w stosunku do tego urządzenia. Jednocześnie jest on zdania, że rewolucyjny sensor dopiero pokaże na co naprawdę go stać.

Molyneux: Krytycy oczekiwali od Kinecta o wiele za dużo i o wiele za wcześnie

Zapytany przez dziennikarzy serwisu Game Informer o to czy Kinect sprostał oczekiwaniom graczy Molyneux odpowiedział:

Ten problem dotyczy każdego wynalazku - nieważne czy jest to motor, samochód czy też samolot. Ludzie zawsze oczekują o wiele za dużo i o wiele za wcześnie. Wyobrażaliśmy sobie, że pierwsza generacja gier na Kinecta będzie wspaniała, a rozgrywka zaoferuje nam całą masę niewiarygodnych doznań. Nawet nie pomyśleliśmy o tym jak będą wyglądały gry drugiej i trzeciej "fali". Developerzy tak naprawdę dopiero teraz uświadomili sobie jakie mają możliwości. Mogą "widzieć" jak się ruszacie i osobiście uwielbiam to najbardziej.

Molyneux powiedział również, że bardzo łatwo jest wpaść w pewną rodzaju pułapkę i zacząć myśleć o sensorze Kinect w niewłaściwy sposób.

GramTV przedstawia:

Jeśli jesteś leniwy to zaczynasz myśleć "Jak mam zmusić Kinecta do zrobienia czegoś, co jest proste na kontrolerze?". To złe rozumowanie. To urządzenie jest na swój sposób analogowe, co pozwala graczom korzystać z niego tak jak naprawdę tego chcą. W Fable: The Journey mógłbym wymusić na użytkowniku, aby zajął przed ekranem określoną pozę i zachowywał się w określony sposób, ale myślę, że to najgorsze, co mógłbym zrobić.

Przypomnijmy, że Peter Molyneux opuścił niedawno studio Lionhead, w którym przepracował ostatnie 15 lat. Autor serii Fable jest teraz członkiem ekipy 22 Cans.

Źródło: VG247

Komentarze
14
Usunięty
Usunięty
15/03/2012 14:12

Podejrzewam, że głównym problemem z działaniem kinecta jest zrezygnowanie z wbudowanego procesora i zrzucenie obliczeń na konsolę. Stąd lagi i kłopoty z precyzją. Być może gdyby nie to kinect byłby w stanie udźwignąć wygórowane wymagania stworzone przez marketingowców.

Usunięty
Usunięty
15/03/2012 14:12

Podejrzewam, że głównym problemem z działaniem kinecta jest zrezygnowanie z wbudowanego procesora i zrzucenie obliczeń na konsolę. Stąd lagi i kłopoty z precyzją. Być może gdyby nie to kinect byłby w stanie udźwignąć wygórowane wymagania stworzone przez marketingowców.

Isildur
Gramowicz
15/03/2012 13:45
Dnia 15.03.2012 o 11:06, golic napisał:

Więc nie karm Nas cwelu /.../

Degrad 1 - Za obraźliwy tekst kierowany do innej osoby.




Trwa Wczytywanie