Modyfikacje do Borderlands stworzone przez fanów zrobiły duże wrażenie na ekipie Gearbox. Studio postanowiło skupić się zatem na kolejnej części gry zamiast na wydaniu SDK.
Modyfikacje do Borderlands stworzone przez fanów zrobiły duże wrażenie na ekipie Gearbox. Studio postanowiło skupić się zatem na kolejnej części gry zamiast na wydaniu SDK.
Twórcy Borderlands 2 przez jakiś czas rozważali wydanie narzędzi moderskich, ale zrezygnowali z tego pomysłu. Z pierwszą częścią gracze poradzili sobie sami, hakując pliki gry, udostępniając różnorodne narzędzia i umożliwiając dostosowywanie broni. Jak mówi szef Gearboxa, Randy Pitchford, przewyższyło to nawet możliwości firmy. Ma nadzieję, że w przypadku drugiej części będzie podobnie.
- Był pewien moment po premierze Borderlands, kiedy myśleliśmy o wydaniu oficjalnego SDK – powiedział Pitchford. – Okazało się jednak, że większość tego, co mogliśmy zrobić, zostało już zrealizowane przez społeczność graczy. Najlepszą rzeczą, jaką mogliśmy dla nich zrobić, było rozpoczęcie prac nad Borderlands 2. Wyobraźcie sobie, że spędzilibyśmy rok nad opracowywaniem SDK dla BL2.
Borderlands 2 ukaże się 21 września na PC, PS3 i Xbox 360.