Tylko co drugi gracz odkrył rozwidlenia w fabule Wiedźmina 2. Szefowie CD Projekt RED winę za taki stan rzeczy biorą na siebie i zapowiadają, że poprawią ten element w kolejnych swoich tytułach.
Tylko co drugi gracz odkrył rozwidlenia w fabule Wiedźmina 2. Szefowie CD Projekt RED winę za taki stan rzeczy biorą na siebie i zapowiadają, że poprawią ten element w kolejnych swoich tytułach.
- Właśnie to moglibyśmy poprawić w kwestii komunikacji z graczami - powinniśmy wyraźniej zaznaczyć, że jest taka opcja w opowieści - wtóruje dyrektor wykonawczy Marcin Iwiński. - Zbyt wielu ludzi o rozmaitych ścieżkach dowiedziało się przez internet, przyjaciół, albo w ogóle. Można zatem powiedzieć, że cała praca, którą włożyliśmy w te nieodkryte strefy gry poszła w przypadku tych graczy na marne - podkreśla.
Adam Badowski i Marcin Iwiński są jednak zgodni co do tego, że takie eksperymenty są potrzebne. - Nie udało nam się po prostu tego odpowiednio zakomunikować. Nie było to wystarczająco widoczne i dlatego siła oddziaływania na graczy była zbyt niska - dodaje Iwiński. A Wy na ile wariantów zakończyliście przygodę z Geraltem? Dajcie znać w komentarzach.