Szef działu kreacji Assassin's Creed III: Kontynuacje nie wnoszą nic nowego? Nonsens!

Patryk Purczyński
2012/07/18 19:16

Alex Hutchinson pragnie zadać kłam powszechnej opinii, jakoby nowe odsłony tej samej serii nie były innowacyjne. Jako przykład podaje rzecz jasna swoje nowe dzieło, Assassin's Creed III.

Szef działu kreacji Assassin's Creed III: Kontynuacje nie wnoszą nic nowego? Nonsens!

- Panuje błędne przekonanie, że kontynuacja, albo marka nie jest z definicji wystarczająco świeża lub innowacyjna. To kompletny nonsens - mówi w rozmowie z dziennikarzami Eurogamera Alex Hutchinson, dyrektor kreatywny nowej odsłony Assassin's Creeda. Słów tych nie odnosi jednak wyłącznie do swojego dziecka, ale także produktów konkurencji.

- Jest mnóstwo marek w świecie gier, które dokonały wyraźnego skoku w obrębie spójnego uniwersum. Szufladkowanie gier tego typu definicjami nie jest moim zdaniem fair. W poszczególnych strefach staramy się być tak innowacyjni, jak to tylko możliwe - podkreśla, odnosząc się w dalszej części swej wypowiedzi do nowości, jakie do serii Assassin's Creed wniesie "trójka".

GramTV przedstawia:

- Mogą to być takie rzeczy, jak chociażby przedstawiciel mniejszości obsadzony w roli głównego bohatera, łamanie pewnych barier powstałych na tym tle, ale mogą to być także inne rzeczy, jak decyzje podejmowane przez nas na polu narracji. W ten sposób czynimy właściwe postępy - dodaje Hutchinson.

Seria Assassin's Creed była oskarżana o brak znaczących nowości w ostatnich odsłonach. Czy AC III na tym polu spisze się lepiej? Na razie wiele wskazuje na to, że tak właśnie się stanie, ale ostatecznie będziemy się o tym mogli przekonać pod koniec października, gdy gra znajdzie się już na półkach sklepowych.

Komentarze
37
Tenebrael
Gramowicz
19/07/2012 10:48

Mnie tylko zadziwia jedna rzecz. Mianowicie taka, że na pdoobne tematy (innowacyjność w grach, dojrzałość fabuły, zróżnicowanie etc etc) wypowiadają się najczęściej ludzie z firm, które reprezentują dokładnie odwrotne podejścia. Activision wypowiada się o innowacyjności, EA o wsłuchiwaniu się w głosy graczy, Ubisoft o miłości do PC, Crytek o nieliniowości. A ci, którzy akurat rzeczywiście coś w tych tematach robią in plus, zazwyczaj siedzą cicho. Nieco chore i zalatujące hipokryzją.

Kafar
Gramowicz
19/07/2012 10:35

Po Revalations ten Pan powinien raczej się nie wypowiadać na takie tematy.

Usunięty
Usunięty
19/07/2012 08:47

Ziomki nie dość, że odcinają kupony od tego, co zrobili kiedyś, to jeszcze wmawiają ludziom, że są innowacyjni. Jak gra składa sięw 99% z tego, co było wcześniej, i ma 1% czegoś świeżego to trochę mało, by piać o tym, że marka się rozwija.




Trwa Wczytywanie