Wymagania sprzętowe Prototype 2 ujawnione

Mateusz Stanisławski
2012/07/24 15:50

Twórcy pecetowej wersji Prototype 2 dopiero w dniu jej światowej premiery ujawnili minimalne i zalecane wymagania sprzętowe. Czy Twój blaszak podoła dewastatorskim wybrykom Jamesa Hellera?

Wymagania sprzętowe Prototype 2 ujawnione

Wymagania sprzętowe całkiem nieźle ocenianej ostatniej gry studia Radical Entertainment nie odbiegają od standardu – ponownie mamy do czynienia ze znanym i lubianym zestawem z cyklu „dobry dwurdzeniowiec + 2 GB pamięci RAM + GeForce z serii 8800”.

Minimalne wymagania sprzętowe:

  • system operacyjny Windows XP, Vista lub 7;
  • procesor Intel Core 2 Duo (2,6 GHz) lub AMD Phenom X3 8750;
  • 2 GB pamięci RAM;
  • karta graficzna NVIDIA GeForce 8800 GT lub ATI Radeon HD 4850 (512 MB, DirectX 9.0c);
  • karta dźwiękowa komaptybilna z DirectX 9;
  • 10 GB wolnej przestrzeni na dysku twardym.

Rekomendowane wymagania sprzętowe:

  • system operacyjny Windows 7;
  • procesor Intel Core 2 Quad (2,7 GHz) lub AMD Phenom II X4 (3 GHz);
  • 4 GB pamięci RAM;
  • karta graficzna NVIDIA GeForce GTX 460 lub ATI Radeon HD 5850 (1 GB, DirectX 9.0c);

GramTV przedstawia:

Prototype 2 w wersji na komputery osobiste, który względem konsolowych edycji (PlayStation 3 i Xbox 360) pojawia się z dużym poślizgiem, zostanie wydany w Polsce w najbliższy piątek przez firmę Licomp Empik Multimedia. Tymczasem zachęcamy do zapoznania się z naszymi materiałami poświęconymi konsolowej wersji gry:

Źródło: Gaming Everything

Komentarze
57
Usunięty
Usunięty
30/07/2012 17:11

Czy jeśli mój komp uciągnął jedynkę na wysokich ustawieniach bez większych problemów to w dwójkę mógłbym komfortowo pograć?

Usunięty
Usunięty
28/07/2012 20:45

mój config to core i7 nethalem 930 2.8 ghz 6gb ramu i 285 gtx gra chodzi na maksymalnych ustawieniach w rozdzielczości 1920 x 1080 ilość klatek skacze od 38 do 77fps przy czym średnia ilość to 45. tak jak już wcześniej wspominano grafika nie jest zbyt ładna natomiast w porównaniu do pierwszej części zrobili postęp. wymagania sprzętowe nie są przesadzone pamiętajcie że grafika i procesor muszą wygenerować bardzo dużo obiektów w tym samym czasie. moim zdaniem gra została dobrze zoptymalizowana.to prawda że rozgrywka opiera się na schemacie wchłoń gościa A następnie idź do punktu B i rozwal coś. może to dziwne że pomimo tak powtarzalnych zadań i niczym niewyróżniającej się fabuły mam syndrom jeszcze jednej misji.

Chlorofil
Gramowicz
28/07/2012 15:44

Trochę pograłem i mam pytanie. Czy da się jakoś wyeliminować te czerwone pola co są na mapach ?




Trwa Wczytywanie