Dark Souls z dedykowaną funkcją PvP, Battle of Stoicism

Małgorzata Trzyna
2012/08/15 21:48

Co prawda w Dark Souls można było od zawsze walczyć z innymi graczami, ale metody te były dość nietypowe. Wprowadzenie dedykowanego trybu PvP to dobra nowina dla tych, którzy mają dość zwiedzania lochów.

Dark Souls z dedykowaną funkcją PvP, Battle of Stoicism

W Dark Souls walki między graczami umożliwiają specjalne przedmioty dostępne tylko online, które pozwalają na nawiedzanie cudzych światów, wysyłanie do nich silniejszych przeciwników albo rzucenie wyzwania, które drugi gracz może zaakceptować bądź odrzucić. Tych, którzy mają dość walki przeciwko komputerowym przeciwnikom i wykorzystywania wyżej wymienionych metod, by zmierzyć się z innymi, z pewnością zainteresuje wprowadzenie możliwości tworzenia rozgrywek PvP zwanych Battle of Stoicism.

Co prawda nie mieliśmy okazji jeszcze zobaczyć, jak to działa, ale ci, którzy będą szukali chwili wytchnienia po zwiedzaniu lochów, będą mogli wejść na specjalnie stworzoną do tego celu arenę, by przetestować swe umiejętności podczas walki z innymi graczami przez sieć. Dostępne będą tryby pojedynku, walka dwóch na dwóch oraz czterech na czterech. Po wejściu na arenę wystarczy aktywować znacznik i rozpocząć proces tworzenia gry.

GramTV przedstawia:

Dark Souls na PC zadebiutuje 24 sierpnia. Chociaż gra będzie niemal bezpośrednim portem z konsoli, z limitem klatek na sekundę ustawionym na 30 i dość ograniczonymi opcjami dostosowywania grafiki, zapowiada się obiecująco głównie ze względu na poziom trudności i wciągającą rozgrywkę. Pecetowi gracze otrzymają dodatek Artorias of the Abyss, na który posiadacze konsol poczekają do zimy.

Źródło

Komentarze
11
Usunięty
Usunięty
16/08/2012 14:59
Dnia 16.08.2012 o 14:58, barth89 napisał:

Jasne. Gdyby choć tylko ta rozdziałka dała się zmienić...

Pewnie da się. Ale to nie będzie miało wpływu na jakość gry.

Usunięty
Usunięty
16/08/2012 14:58

Dnia 16.08.2012 o 14:19, vegost napisał:

Ale wiesz, może być niegrywalny przez np sterownie. Zobaczymy jak będzie z płynnością w obszarze zaludnionym przez moby i naturalne efekty środowiskowe typu lawa, woda, roślinność.

Jasne. Gdyby choć tylko ta rozdziałka dała się zmienić...

Usunięty
Usunięty
16/08/2012 14:19
Dnia 16.08.2012 o 11:19, barth89 napisał:

Niegrywalny może nie, bardziej - źle wyglądający i źle działający :) Bo DS niegrywalne raczej nie jest :P

Ale wiesz, może być niegrywalny przez np sterownie. Zobaczymy jak będzie z płynnością w obszarze zaludnionym przez moby i naturalne efekty środowiskowe typu lawa, woda, roślinność.




Trwa Wczytywanie