Dyrektor gry, Keiichiro Toyama, zachęcony sukcesem Gravity Rush, które zostało wyróżnione nagrodą gry roku podczas Tokyo Game Show, napomknął już o powstawaniu drugiej części gry.
Dyrektor gry, Keiichiro Toyama, zachęcony sukcesem Gravity Rush, które zostało wyróżnione nagrodą gry roku podczas Tokyo Game Show, napomknął już o powstawaniu drugiej części gry.
Według tłumaczenia Gematsu, Toyama otrzymał od fana gratulacje na Twitterze z dopiskiem „wyglądam z niecierpliwością sequela”, na które odpowiedział „Dziękuję! W sequelu dam z siebie wszystko.” Naturalnie, gracze od razu podchwycili temat i zaczęli dopytywać się, czy rzeczywiście trwają prace nad Gravity Rush 2, ale dowiedzieli się jedynie, że „to tajemnica”… Gdyby jednak druga część gry miała nieprędko powstać, otrzymaliby zapewne stosowne zaprzeczenie.
Gravity Rush, które wyróżnia się unikatowym systemem manipulowania grawitacją, zostało wydane na PS Vita w lutym i przypadło do gustu zarówno graczom, jak i krytykom. W naszej recenzji otrzymało notę 8,8 za niezwykłą wolność poruszania się, otwarty i intrygujący świat, wciągającą fabułę, piękną oprawę graficzną i solidne udźwiękowienie oraz interesujące wykorzystanie możliwości konsoli.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!