Grupa CD Projekt RED powoli odsłania karty. Wiemy już, że CD Projekt będzie funkcjonował pod nazwą CDP.pl, co ma związek – jak czytamy w informacji prasowej – z przyjętą strategią.
Grupa CD Projekt RED powoli odsłania karty. Wiemy już, że CD Projekt będzie funkcjonował pod nazwą CDP.pl, co ma związek – jak czytamy w informacji prasowej – z przyjętą strategią.
Powyższy cytat pochodzi z notki prasowej, którą CD Projekt RED opublikował na łamach swojego Press Roomu. Dowiadujemy się z niej, że w planach spółki jest unowocześnienie modelu biznesowego. Ma ona zamiar umocnić swoją pozycję na rynku i zyskać przewagę nad konkurencją. Szczegółów na razie nie znamy, ale ten stan rzeczy ulegnie zmianie w październiku. Wówczas odbędzie się konferencja prasowa, na której odsłonięte zostaną wszystkie karty. Zobaczymy na niej pilotażową wersję serwisu CDP.pl, który został ujawniony przed kilkoma dniami.
CD Projekt RED może pochwalić się świetnym rezultatem za pierwsze dwa kwartały 2012 roku. Firma odnotowała 33 mln złotych przychodu z dystrybucji gier i filmów w Polsce. W tamtym okresie do sklepów trafiły przede wszystkim gry Diablo III i Wiedźmin 2 – Edycja Rozszerzona. W rozpoczętej już drugiej połowie 2012 roku CD Projekt wydał Guild Wars 2, a już niebawem jego nakładem ukaże się także World of Warcraft: Mists of Pandaria.
CD Projekt od początku 2012 roku ma w swojej ofercie także produkty Wizard of The Coast, amerykańskiej firmy będącej częścią grupy Hasbro oraz filmy Discovery Channel, które dystrybuuje od kwietnia.