Ubisoft: Zombi U równie trudny jak Dark Souls

Patryk Purczyński
2012/09/23 10:34
6
0

Wii U od początku zaoferuje tytuły dla dojrzałych graczy. Jednym z nich będzie Zombi U, który - jeśli zawierzyć twórcom - zapewni nie tylko mocne przeżycia, ale i wysoki poziom trudności.

Ubisoft: Zombi U równie trudny jak Dark Souls

- Rynek zmierza w kierunku gier bardziej nastawionych na akcję. Call of Duty jest tu dla wszystkich punktem odniesienia. Kiedy zaczęliśmy współpracę z Nintendo, dostaliśmy dwa ekrany do dyspozycji, by stworzyć nowe doświadczenia. Podczas prac nad Killer Freaks odkryliśmy, że nie jest to dobre miejsce, by gracze poznali potencjał dwóch ekranów. Gracz musi się bowiem rozejrzeć po obu ekranach, a to nie jest naturalny ruch - wspomina na łamach Official Nintendo Magazine Jean-Phillipe Caro z Ubisoftu.

Jego nowy projekt, Zombi U, pod względem wykorzystania silnych stron Wii U, ma prezentować się znacznie lepiej. Wszystko dzięki spowolnieniu tempa akcji. - Długo o tym myśleliśmy, aż w końcu GamePad stał się przydatny na etapie zarządzania. W przypadku gier akcji mogę nim celować w kierunku telewizora - tłumaczy.

GramTV przedstawia:

- Kiedy jednak trzeba poszukać czegoś na mini-mapie, sprawdzić coś na skanerze, albo rozejrzeć się, pomyśleć, zareagować i opracować plan lub strategię, korzystam z GamePada jako niezbędnika survivalowca. Jeśli w Zombi U chcesz grać jak w Call of Duty, zginiesz. Będziesz musiał się nauczyć, jak korzystać z GamePada jako niezbędnika do przetrwania. Tylko jeśli będziesz go uważnie słuchał, będziesz w stanie przetrwać, ponieważ gra jest naprawdę trudna - dodaje Caro.

Przypomnijmy, że Zombi U jest tytułem premierowym Wii U.

Komentarze
6
Usunięty
Usunięty
23/09/2012 22:31
Dnia 23.09.2012 o 22:04, Sulphuriel napisał:

A wiesz, co jest jeszcze fajniejsze niż move w strzelankach? Mysz + klawiatura. Nawet najmodniejsze dildo nie da ci wrażenia takiej precyzji i naturalności jak mysz + klawa

Nie zrozumiałeś o co TobiAlexowi chodziło. A chodziło o zabawę, nie precyzję i efektywność. Takie gadżety przyciągają. Jak od kilkunastu lat grasz w fpsy przy biurku, fajnie w końcu się ruszyć z fotela i sterować postacią mniej tradycyjnym kontrolerem.

Usunięty
Usunięty
23/09/2012 22:04

A wiesz, co jest jeszcze fajniejsze niż move w strzelankach? Mysz + klawiatura. Nawet najmodniejsze dildo nie da ci wrażenia takiej precyzji i naturalności jak mysz + klawa

TobiAlex
Gramowicz
23/09/2012 15:55
Dnia 23.09.2012 o 13:53, Sulphuriel napisał:

Szkoda tylko, że te wszystkie minimapy i skanery są bez problemu do wprowadzenia bez druiego ekranu. Chciałbym wszystkim przypomnieć, że TV też da radę wyświetlić mapę. Te wszystkie "nowe" funkcjonalności padletu to jest śmiech na sali. Nikt nie będzie jednocześnie patrzył na 2 ekrany, z czego można wysnuć logiczny wniosek, że ten cały padlet jest do srania potrzebny. Przy czym jest to powrót do wspaniałych padów z lat 80, które były płaskie i niewygodne.

Oczywiście, że będzie - jak gra nie pozwoli np. wyświetlić mapy na ekranie. Tu chodzi o gadżet, coś innego, podobnie jak wiilot, move czy kinect. Co z tego, że strzelanki mogę grać padem skoro mogę wziąć move, wrzucić w shootera i mam jeszcze fajniejszy efekt niż granie zwykłym padem.




Trwa Wczytywanie