BioShock Infinite: wyrwy w rzeczywistości stanowią zasadniczą część fabuły

Małgorzata Trzyna
2012/12/20 01:15
0
0

Elizabeth z BioShock Infinite posiada moc, dzięki której może tworzyć wyrwy w rzeczywistości prowadzące do innych światów. Element ten stanowi również ważną część fabuły.

BioShock Infinite: wyrwy w rzeczywistości stanowią zasadniczą część fabuły

- Zawsze czułem, że mechanika gry i opowieść muszą się ze sobą przeplatać - powiedział Ken Levine, szef Irrational Games. - W Rapture nie znajdujesz magicznych mocy ot, tak. Są one powiązane z tym, co się stało z miastem. Są ściśle połączone z wizją miasta, z ludźmi, którzy próbują się udoskonalać i związaną z tym pychą. Jest to jednak powiązane z genofagami, twoimi mocami, tym, co ci się przytrafiło i tym, kim jesteś. Historia Elizabeth i szczeliny stanowią powód, dla których znalazła się w wieży, a znaczenie jej mocy jest zasadniczym elementem gry.

GramTV przedstawia:

- Zawsze mieliśmy problem, w jaki sposób wytłumaczyć – nawet dziennikarzom – czym dokładnie były szczeliny, póki nie pokazaliśmy ich na E3 w Revenge of the Jedi. Oczywiście, od tamtego czasu to wyewoluowało i w grze wygląda to inaczej. To jednak błyskawicznie wyjaśniło ludziom, o co chodzi, w bardzo prosty sposób. Niektóre takie rzeczy można wykorzystać do przekazywania informacji, inne stanowią część większej tajemnicy.

BioShock Infinite trafi na PC, PS3 i Xboksa 360 26 marca 2013.

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!