Zwolnienia w studiu odpowiedzialnym za Resident Evil: Operation Raccoon City

Patryk Purczyński
2013/04/11 11:41
0
0

Część zespołu Slant Six Games została zwolniona, by zapewnić studiu możliwość dalszego istnienia. Gdy sytuacja się poprawi, osoby pozbawione pracy wrócą na swoje stanowiska.

Zwolnienia w studiu odpowiedzialnym za Resident Evil: Operation Raccoon City

Slant Six Games przedstawiło oświadczenie, w którym potwierdza, że w studiu doszło do zwolnień. - Ten niezbędny krok został postawiony w celu zredukowania rozmiaru naszego zespołu i zmniejszenia kosztów operacyjnych na czas negocjacji nowych umów. Tymczasowe zwolnienia pozwolą nam przetrwać i zachować wszystkie stanowiska wraz z pełną pulą korzyści. Zamierzamy ponownie zatrudnić wszystkich dotkniętych zwolnieniami ludzi, kiedy tylko nowe projekty lub fundusze zostaną zabezpieczone - brzmi fragment komunikatu.

Władze ekipy na taki krok zdecydowały się nie po raz pierwszy. Wcześniej podobną praktykę zastosowano po zakończeniu prac nad SOCOM: US Navy SEALs Fireteam Bravo 3 i Resident Evil: Operation Raccoon City. W pierwszym przypadku rzeczywiście udało się zatrudnić wszystkich tymczasowo zwolnionych, zaś za drugim razem do pracy powróciła tylko część osób. Jak będzie tym razem?

GramTV przedstawia:

Z kuluarowych wieści wynika, że w Slant Six Games nie dzieje się najlepiej. Studio nie zdradziło, jaka część pracowników została zwolniona. Nieco światła na sprawę rzuca jednak zatrudniony przez Electronic Arts Steve Huang. - Słyszałem od kilku byłych pracowników, że zwolnienia objęły prawie wszystkich. "Tymczasowe" to najlepszy możliwy scenariusz - pisze na Twitterze.

Ostatnio Slant Six Games stworzyło Galactic Reign na Windows Phone. Studio pracowało również nad grą Strata Scavenger, która miała zadebiutować w tym roku. W zaistniałych okolicznościach jej przyszłość stoi jednak pod znakiem zapytania.

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!