Infinity Ward: - Pracując nad Call of Duty: Ghosts, inspirujemy się pierwszym Modern Warfare

Mateusz Stanisławski
2013/06/24 12:03
9
0

Wprowadzenie do Call of Duty: Ghosts dużej liczby zmian w stosunku do ostatnich odsłon Modern Warfare to główny powód, dla którego Infinity Ward postanowiło wystartować z nową podserią. Nie oznacza to jednak, że gra nie przejmie najciekawszych rozwiązań od swoich poprzedników.

Infinity Ward: - Pracując nad Call of Duty: Ghosts, inspirujemy się pierwszym Modern Warfare

– Jeśli chodzi o Call of Duty: Ghosts, planujemy w jakimś stopniu wrócić do pierwszego Modern Warfare. Kiedy projektowaliśmy tamtą grę, chcieliśmy zagwarantować różne tempo prowadzenia rozgrywki. Tak więc z aren bojów pełnych czołgów i samolotów przechodziliście do spokojniejszych etapów, na przykład snajperskich czy tych związanych z AC-130 – powiedział Mark Rubin ze studia Infinity Ward.

– Te zmiany tempa były bardzo udane. W przypadku Call of Duty: Ghosts, kiedy projektowaliśmy przebieg fabuły, powrót do tej idei naprawdę miał sens. Wszystko to, co pokazaliśmy na tegorocznym E3, przywodziło na myśl właśnie te spokojniejsze etapy. Naturalnie całość będzie jeszcze bardziej zbalansowana. Za sprawą zmieniającego się tempa prowadzenia rozgrywki tytuł bez wątpienia będzie bardziej zróżnicowany – dodał.

GramTV przedstawia:

Nowa odsłona serii Call of Duty zadebiutuje 5 listopada tego roku. Gra trafi na komputery osobiste oraz konsole PlayStation 3, PlayStation 4, Xbox 360 i Xbox One.

Komentarze
9
Usunięty
Usunięty
25/06/2013 10:44

Nie wierzę w powiew świeżości dla CoDa w przypadku tej produkcji. Wydaje się, że po prostu zmienili silnik, dodali psa (który zapewne zginie w fabule), parę opcji postaci i trochę lepiej wyglądających skryptów. Tak naprawdę pod tą warstwą niby nowości siedzi zakorzeniona inna prawda o CoDach... Dziś nie oferują nic nowego. Ten sam schemat. Ta sama utarta telenowela. Rozumiem, że wielu graczy lubi po prostu postrzelać i nowe CoDy i Bfy traktuje jak pojawiającą się co roku Fifę, ale bez przesady. Przez ten brak rozwoju po prostu, przynajmniej mi, nie chcę się już patrzeć na te nowe CoDy, a lubiałem tę serię. Wiem, że seria nie może przysiąść na dwa lata, aby ośiągnąć "wyższy poziom" i się rozwinąć, No bo kasa "czeka". Ale powiedzmy sobie szczerze. Gdyby popracowali nad CoDem o wiele dłużej i większość kasy co leci w marketing wspomogłaby rozwój gry, a nie i tak grube kieszenie Ludzi Z Góry to produkcja wyszłaby już z tej od trzech części utartej koleiny. Ale wiem że to nie możliwe. Zbyt duże pieniądze przeplatają się z pojawiającymi się "odgrzewanymi kotletami".

Usunięty
Usunięty
25/06/2013 10:35

I tak większość to kupi. Bo kupi to ktoś inny. :) Niestety dziś rynek gier FPS jest zabijany właśnie przez CoDy i prawdopodobnie tak już pozostanie na dłuższy czas.Słyszeliście jak fan CoDa skrytykował Red Orchestrę 2? Nierealistyczne bo możemy sobie ustawić muszkę do odpowedniej odległości, pociski spadają, nie przebijają się przez 80cm ściany i wiele innych, była nawet pretensja o to że za szybko się ginie. To koniec z dobrymi FPSami?

Usunięty
Usunięty
24/06/2013 17:51

Cpt Obvious strikes back. Jakby niby kazda gra z tej serii po czworce sie na niej nie "inspirowala" (nie wiem czy tego slowa mozna uzyc w kategorii zupelnego kalkowania kolejnych czesci, jeszcze Trey cos tam niby zmienial, ale juz te od IW to zakrawaly na kpine, te same tekstury, modele, dzwieki- wszystko).




Trwa Wczytywanie