|AKTUALIZACJA| Poznaliśmy docelowe platformy sprzętowe RPG-a Rainbow Skies. Zgodnie z zapowiedzią tytuł zagości i na konsoli stacjonarnej, i na handheldzie.
|AKTUALIZACJA| Poznaliśmy docelowe platformy sprzętowe RPG-a Rainbow Skies. Zgodnie z zapowiedzią tytuł zagości i na konsoli stacjonarnej, i na handheldzie.
„To nowa gra osadzona w nieznanym wcześniej środowisku z bohaterami, potworami i historią, która nie jest bezpośrednio związana z fabułą poprzedniczki. Na uniwersum składają się dwa światy z wieloma zróżnicowanymi lokacjami oraz 50 dedykowanymi podkładami muzycznymi.
Rainbow Skies to więcej niż sequel. Zaimplementujemy szereg nowych funkcji i rozwiązań, w tym tresowanie potworów, zaawansowany system walki ze świeżymi atakami, nieznane wcześniej elementy dungeon-action, lepszy system dialogów, zadania polegające na poszukiwaniu skarbów, usprawnione mechanizmy rządzące questami, opcję eksploracji budynków czy nowe minigry.
Dostarczanie tych treści i funkcji to nie wszystko – jednocześnie chcemy być wierni naszym korzeniom. Na miłośników klasycznego gameplayu będą czekać potyczki bazujące na turach, otwarty świat z eksploracją lochów, rozbudowany system rozwoju postaci i inne dodatkowe opcje.” – napisał Marcus Pukropski, szef SideQuest Studios, na oficjalnym blogu PlayStation.
Aktualizacja: w komentarzach do wpisu Pukropski ujawnił jeszcze kilka innych szczegółów wydawniczych. Oto one: