Splinter Cell: Blacklist w złocie

Patryk Purczyński
2013/08/09 10:10
6
0

Ubisoft poinformował o zakończeniu prac nad Splinter Cell: Blacklist. Czas najwyższy - wszak premiera gry wypada już za dwa tygodnie!

Splinter Cell: Blacklist w złocie

Splinter Cell: Blacklist osiągnął status gold. Oznacza to, że pracownicy Ubisoftu dysponują już wersją, która trafi do sklepów. Premiera przewidziana jest na 23 sierpnia, a platformami docelowymi są: PC, PS3, X360 i Wii U. - Nie moglibyśmy być bardziej dumni z zespołu odpowiedzialnego za stworzenie gry - mówi producent Alex Parizeau.

- To wielkie osiągnięcie dla studia Ubisoft Toronto, a także dla wszystkich współpracujących z nim ośrodków: Ubisoft Montreal, Ubisoft Szanghaj, Ubisoft Bukareszt i Ubisoft Pune. Splinter Cell: Blacklist to pierwszy projekt naszego studia, który osiągnął status gold, i muszę przyznać, że atmosfera jest tu iście elektryzująca - zdradza.

GramTV przedstawia:

- Sformowaliśmy znakomity zespół, który był w stanie stworzyć największą grę w serii. Mówiąc w imieniu całej załogi, nie mogę się już doczekać momentu, w którym tytuł ten trafi w ręce graczy - dodaje Parizeau.

Komentarze
6
Sanders-sama
Gramowicz
09/08/2013 13:19

>SC:BL wygląda jak misk dwóch poprzednich części.

Dnia 09.08.2013 o 12:44, IwaN_GroznY1 napisał:

Niestety prawdziwa skardanka to raczej nie będzie.

Pewnie będzie to coś pokroju nowego Hitmana... Niby będzie poziom purysty, który pozwoli wyłączyć ten głupi "Mark & Execute", oraz widzenie przez ściany. Przechodzenie gry na ghoście ma być najwyżej punktowane. Jeśli w to w ogóle zagram, to tylko na najwyższym.

Usunięty
Usunięty
09/08/2013 12:44

> 1 była zajebista 2 i 3 słabsze,No chyba raczysz sobie żartować. Jedynka była dobra, dwójka rozwijała pomysły poprzedniczki i dodała nieco nieliniowości (nie mówić już o unikalnym multi), ale trójka stanowiła mistrzostwo pod każdym względem.Skradanka niemal idealna. Perfekcyjne granie światłem oraz cieniem, jak i dźwiękiem (hałas otoczenia potrafił maskować nasze posunięcia! ). Do tego dobre i agresywne AI przeciwników (bycie Rambo na wyższych poziomach trudności było praktycznie niemożliwe), co pozwalało na świetną zabawę w "kotka i myszkę" . Graficznie oraz dźwiękowo (jak na swoje czasy) majstersztyk ( jedna z pierwszych gier wykorzystujących DX 9.0 c, w tym Pixel Shaders 3.0 !). W rozgrywce wiele zadań, pobocznych misji oraz alternatywnych ścieżek. Dodatkowo grę dało się przejść (na 100% wykonanych zleceń) nie zabijając czy też nie ogłuszając (!!!) praktycznie żadnego przeciwnika (pomijam tych kilku których musieliśmy wyeliminować ze względów fabularnych).SC: DA to już załamanie serii i jedno wielkie bagno niedoróbek oraz sporadycznych błędów. SC:C to już nie skradanka, a gra akcji ze średnimi elementami skradania. SC:BL wygląda jak misk dwóch poprzednich części.Niestety prawdziwa skardanka to raczej nie będzie.

Usunięty
Usunięty
09/08/2013 11:48

1 była zajebista 2 i 3 słabsze, esential na psp może być ale z tych wszystkich 1 najlepsza zobaczymy tą :D




Trwa Wczytywanie