Plants vs Zombies: Garden Warfare pojawi się bez trybu single-player

Robert Sawicki
2013/09/04 22:10
3
0

I w przypadku gry tego typu, wyjdzie to chyba wszystkim na dobre.

Plants vs Zombies: Garden Warfare pojawi się bez trybu single-player

PopCap zdecydował się poświęcić wszystkie środki na pracę nad trybem dla wielu graczy, o czym poinformował dyrektor kreatywny pracujący nad Garden Warfare, Justin Wiebie, w rozmowie z redaktorem serwisu Shacknews. "Na pewno chcemy rozwijać grę po tym, jak już wystartuje. Idąc śladem Plants vs Zombies 2, chcemy zatrzymać przy sobie graczy na dłuższą metę za pomocą DLC i nowej zawartości dodawanej w aktualizacjach".

GramTV przedstawia:

Gra ukaże się na Xbox One i Xbox 360 w pierwszym kwartale 2014 roku. Premiera na PC-ty będzie "później". Kolejne platformy również mogą otrzymać swoją wersję gry, o czym pisaliśmy wcześniej. Póki co, wszystko zapowiada się całkiem przyjemnie, zobaczymy jak to będzie po premierze.

Komentarze
3
Dared00
Gramowicz
05/09/2013 16:58

Drugi news o tym samym. http://www.gram.pl/news/2013/09/04/wiemy-ile-bedzie-kosztowac-plants-vs-zombies-garden-warfare-dodatki-w-planach.shtml"Niewykluczone, że producent i wydawca Plants vs. Zombies: Garden Warfare ustalili taką cenę ze względu na zawartość gry. Przypomnijmy, że będzie ona pozbawiona kampanii fabularnej i zaoferuje ona jedynie tryb rozgrywki wieloosobowej. Ten ma być jednak sukcesywnie rozbudowywany po premierze rozmaitymi DLC, co potwierdził dyrektor kreatywny, Justin Wiebe w wywiadzie z Shacknews."

Dared00
Gramowicz
05/09/2013 16:58

Drugi news o tym samym. http://www.gram.pl/news/2013/09/04/wiemy-ile-bedzie-kosztowac-plants-vs-zombies-garden-warfare-dodatki-w-planach.shtml"Niewykluczone, że producent i wydawca Plants vs. Zombies: Garden Warfare ustalili taką cenę ze względu na zawartość gry. Przypomnijmy, że będzie ona pozbawiona kampanii fabularnej i zaoferuje ona jedynie tryb rozgrywki wieloosobowej. Ten ma być jednak sukcesywnie rozbudowywany po premierze rozmaitymi DLC, co potwierdził dyrektor kreatywny, Justin Wiebe w wywiadzie z Shacknews."

ZuTheSkunk
Gramowicz
05/09/2013 16:55

I tym samym kompletnie zrujnowali grę, w którą naprawdę chciałem zagrać.




Trwa Wczytywanie