Kolejna garść statystyk od EA w kwestii gier na PS4

Patryk Purczyński
2013/11/21 16:28
6
0

"Elektronicy" zdążyli się już pochwalić, że co trzecia gra kupiona na PS4 to tytuł z ich katalogu. Teraz dorzucają statystyki pokazujące jak chętnie właściciele nowej konsoli Sony spędzają czas przy produkcjach EA.

Kolejna garść statystyk od EA w kwestii gier na PS4

Debiut konsol nowej generacji to pole walki nie tylko dla Microsoftu i Sony, ale także dla producentów next-genowych gier. Korespondencyjny pojedynek toczą Activision Blizzard i Electronic Arts. Pierwsza z wymienionych firm szczyci się tym, że Call of Duty: Ghosts to w wielu sieciach najczęściej kupowana gra na nowe platformy, druga bierze PS4 i Xboksa One szturmem zapewniając, że co trzecia next-genowa gra ma na pudełku znaczek EA.

Na tym jednak nie koniec. "Next-geny nabierają rozpędu" - piszą "Elektronicy" na Twitterze. "W ciągu pięciu dni w grach EA rozegrano ponad pięć milionów potyczek sieciowych, a na zabawie w sieci spędzono 140 milionów minut" - wyliczają.

GramTV przedstawia:

Przypomnijmy, że na PS4 zadebiutowały już następujące tytuły z katalogu Electronic Arts: Battlefield 4, FIFA 14, Madden NFL 25, NBA Live 14 i Need for Speed: Rivals. Od jutra będą one dostępne również na Xboksie One.

Komentarze
6
Usunięty
Usunięty
22/11/2013 10:26

Podawanie danych statystycznych ma sens tylko wtedy gdy porównuje się jedna cyfrę z drugą - pytanie ile minut spędzono w grach EA w tym samym czasie na obecnej generacji PC ??

Isildur
Gramowicz
21/11/2013 23:30
Dnia 21.11.2013 o 19:20, ziutekrq19 napisał:

Tylko idioci kupują call of duty za darmo by mi dali to bym nie grał.

Nie rozumiem dlaczego kogoś obrażasz, za to e kupuje jakąś grę, która mu się podoba... Ostrzeżenie.

Usunięty
Usunięty
21/11/2013 19:37

Gimbo-myślenie wykryte




Trwa Wczytywanie