"Elektronicy" zdążyli się już pochwalić, że co trzecia gra kupiona na PS4 to tytuł z ich katalogu. Teraz dorzucają statystyki pokazujące jak chętnie właściciele nowej konsoli Sony spędzają czas przy produkcjach EA.
"Elektronicy" zdążyli się już pochwalić, że co trzecia gra kupiona na PS4 to tytuł z ich katalogu. Teraz dorzucają statystyki pokazujące jak chętnie właściciele nowej konsoli Sony spędzają czas przy produkcjach EA.
Na tym jednak nie koniec. "Next-geny nabierają rozpędu" - piszą "Elektronicy" na Twitterze. "W ciągu pięciu dni w grach EA rozegrano ponad pięć milionów potyczek sieciowych, a na zabawie w sieci spędzono 140 milionów minut" - wyliczają.
Przypomnijmy, że na PS4 zadebiutowały już następujące tytuły z katalogu Electronic Arts: Battlefield 4, FIFA 14, Madden NFL 25, NBA Live 14 i Need for Speed: Rivals. Od jutra będą one dostępne również na Xboksie One.