Call of Duty: Ghosts na PC prezentuje Fur Tech - technologię, z której skorzysta Wiedźmin 3

Paweł Pochowski
2013/11/27 13:45

To dzięki niej futro psów, wilków i wszystkich innych "sierściuchów" wygląda naprawdę świetnie.

Call of Duty: Ghosts na PC prezentuje Fur Tech - technologię, z której skorzysta Wiedźmin 3

O tym, że Call of Duty: Ghosts otrzymało nowego patcha informowaliśmy dziś w południe. Okazało się jednak, że opisane zmiany to nie wszystko - gra otrzymała także wsparcie dla technologii Nvidia Fur Tech, tej samej, dzięki której futro wilków w Wiedźmin 3 będzie wyglądać zupełnie jak w rzeczywistości, a same zwierzęta będą robić jeszcze bardziej przerażające wrażenie. Oczywiście w Ghosts są nie wilki, a psy, ale zasada działania technologii bardzo podobna.

Tym samym Call of Duty: Ghosts staje się pierwszą grą, która korzysta z tego rozwiązania. Prezentuje się ono na grzbiecie i ogonie Riley - psa z Ghosts. Obrazek zamieszczony powyżej prezentuje psa w nowej odsłonie, po więcej screenów odsyłamy do gamepur.com, którzy odpowiadają za ich przygotowanie. Natomiast o tym, jak będzie prezentować się Fur Tech w Wiedźmin 3, możecie przekonać się na poniższym filmiku.

GramTV przedstawia:

Komentarze
33
Vojtas
Gramowicz
28/11/2013 23:36
Dnia 28.11.2013 o 12:05, Shinigami napisał:

Strata zasobów dziś, przyszłość jutro. Poważnie, nie podoba wam się, że ''rozrywka'' się rozwija? Entuzjaści cieszą się z tego powodu, zresztą nie bez przyczyny. Podobne technologie mogą mieć zastosowanie nie tylko do jednego aspektu gry.

Nie mam nic przeciwko stosowaniu nowinek technicznych pod warunkiem, że te nowinki mają jakiekolwiek perspektywy rozwoju. Dam przykład: W2 ma zaimplementowaną technologię 3D Vision - fakt, że korzystała z niej garstka graczy nie jest tu najważniejszy. Kluczowe jest, że śmierć 3D w domach to kwestia najbliższych kilku lat. Ergo z perspektywy czasu możemy już powiedzieć, że wdrażanie 3D Vision było stratą czasu i kasy. Oczywiście deweloperzy CDPR zapewne wynieśli z tego jakieś korzyści (np. zdobyte doświadczenie, podniesienie umiejętności), ale czy faktycznie było to warte zachodu? Co do włosów - ta technologia na pewno się upowszechni (w tej formie czy innej), ale to potrwa przynajmniej kilkanaście lat. Ale czy warto już teraz bawić się we wprowadzanie tego na dużą skalę? Nie wiem. Mam obawy, że będzie to taką samą ciekawostką jak übersampling w W2. A więc że będzie to bajerem, który wykorzysta bardzo wąskie grono graczy. Dobra optymalizacja może pomóc, ale trzeba pamiętać, że cudów nie ma. Pewnych rzeczy się nie przeskoczy, odpowiednia moc wciąż jest wymagana.

Dnia 28.11.2013 o 12:05, Shinigami napisał:

Wiedźmin nawet i bez tego efektu przytuli SLI / CF. Tego możemy być pewni ;)

I tego się boję. :( Upgrade będę robił tak czy siak, ale pewne umiarkowanie jest wskazane.

Usunięty
Usunięty
28/11/2013 14:09
Dnia 28.11.2013 o 13:53, kodi24 napisał:

W takim razie smacznego i polecam się szanownej pamięci :-)

Wzajemnie, w końcu pora obiadowa trwa. Pewnymi rzeczami jednak nie warto sobie zaśmiecać umysłu ;)

Usunięty
Usunięty
28/11/2013 13:53

W takim razie smacznego i polecam się szanownej pamięci :-)




Trwa Wczytywanie