Assassin's Creed IV: Black Flag ze wsparciem dla PhysX

Małgorzata Trzyna
2013/12/19 16:31

Jeśli korzystacie z kart graficznych Nvidii, przygotujcie się na dym. Dużo dymu.

Turbulencje i efekty cząsteczkowe łączą się ze sobą, tworząc objętościowy dym, który powstaje po strzale z pistoletu i muszkietu, kłębi się po rzuceniu bomby albo unosi się nad kominami – pisze przedstawiciel Nvidii. – Dym unosi się dłużej, ma większą objętość i wchodzi w interakcje z postacią i innymi elementami, takimi jak wiatr czy deszcz. Ponieważ pogoda zmienia się, wraz z nią zmienia się zachowanie dymu.

GramTV przedstawia:

Powyższe wideo prezentuje, jak wygląda rozgrywka przy wyłączonych i włączonych efektach PhysX. Robi wrażenie, ale... czy rzeczywiście gęste kłęby, prawie całkowicie zasłaniające widok, są szczytem naszych marzeń?

Najnowsza aktualizacja ważąca 700 MB jest już dostępna i wprowadza m.in. możliwość ustawienia efektów PhysX na „niskie” bądź „wysokie”.

Komentarze
16
Usunięty
Usunięty
20/12/2013 18:12

Nie jestem pewien, jestem teraz w Nassau - czy bez Physix widać dym nad ogniskami i łopoczącą flagę na wietrze?.

Usunięty
Usunięty
20/12/2013 09:47

Ale dymu o ten dym że tak żazartuję:)

Usunięty
Usunięty
20/12/2013 09:34

> Co do efektu PhysX na włosach w Tomb Raider - podobało mi się :) (...)to nie było PhysX tylko, TressFX Hair od AMD, a nie od nVidii




Trwa Wczytywanie