Evolve - szczegóły. Nastawienie na multiplayer 1vs4

Patryk Purczyński
2014/01/08 12:53
5
0

Znamy już szereg bliższych informacji na temat "gry z okładki Game Informera", czyli Evolve. Na razie w tajemnicy trzymany jest zwłaszcza tryb dla jednego użytkownika, choć jego obecność została potwierdzona.

Evolve - szczegóły. Nastawienie na multiplayer 1vs4

Dzień po dniu Evolve ujawnia nam coraz to nowe fakty o sobie. Ujawnia je nie bezpośrednio, a poprzez nowe wydanie miesięcznika Game Informer. Najpierw dowiedzieliśmy się, że twórcy magazynu szykują sporą niespodziankę, następnie potwierdzono, że chodzi o strzelankę studia Turtle Rock. Teraz nadszedł czas na konkrety, wyłowione z zapowiedzi gry we wspomnianym czasopiśmie.

  • Turtle Rock Studios pracuje nad Evolve od trzech lat;
  • w grze pojawi się tryb dla jednego użytkownika, ale Turtle Rock na tym etapie nie chce o nim rozmawiać;
  • autorzy gry zapewniają, że Evolve zawierać będzie "bujne i rozległe obszary na otwartym terenie", jak również sterowaną sztuczną inteligencją faunę;
  • gra jest projektowana przede wszystkim z myślą o multiplayerze jeden na czterech, choć w zabawie może uczestniczyć mniejsza liczba osób - wówczas wakaty zajmą postacie sterowane przez sztuczną inteligencję (gracze będą mogli się przełączać między tymi postaciami)
  • fabuła Evolve nawiązuje do osiedlania się ludzkości na innych planetach; największą planetą graniczną jest Shear, które gwałtownie ewoluowało po przybyciu ludzi;
  • w trybie Hunt ludzie mierzą się z potworem (także sterowanym przez gracza) do śmierci; w trakcie walk potwór realizuje swoje cele, które także mogą doprowadzić go do zwycięstwa;
  • gracze wcielający się w potwora będą zostawiać ślady oraz inne wizualne i słuchowe wskazówki, za którymi powinni podążać pozostali użytkownicy, by wytropić przeciwnika;
  • potwór będzie mógł się odżywiać otaczającą go fauną i florą, dzięki czemu stanie się większy i bardziej przeraźliwy;
  • broń ma nielimitowaną amunicję;
  • myśliwi mogą umrzeć i zostać przywróceni do życia tylko trzykrotnie zanim całkowicie zostaną wyeliminowani z danej rozgrywki;
  • klasy postaci to: Assault, Medic, Support i Trapper; Assault odpowiada za agresywną ofensywę, medycy zapewniają wzrost zdrowia członkom zespołu, żołnierze wspierający wyposażają zespół w rozmaite wzmacniacze oraz tarcze, a traperzy zajmują się potworami;
  • Evolve zawierać będzie system rozwoju zarówno dla postaci, jak i posiadanych przez nie przedmiotów;
  • Hunt nie będzie oczywiście jedynym trybem rozgrywki w Evolve;
  • Gra będzie wspierana przez zawartość popremierową, ale przedstawiciele Turtle Rock Studios nie chcieli potwierdzić, że chodzi o DLC

Przypomnijmy, że Evolve zmierza na komputery osobiste, a także konsole nowej (Xbox One, PlayStation 4) generacji. Prawa do tego tytułu od THQ nabyło Take-Two za ponad 10 milionów dolarów. W sierpniu ubiegłego roku Danny Bilson (były wiceprezes THQ) zapewniał, że Evolve to innowacyjny i naprawdę świetny tytuł. Czy na podstawie przedstawionych wyżej informacji zgadzacie się z jego opinią? Dajcie znać w komentarzach.

GramTV przedstawia:

Komentarze
5
Usunięty
Usunięty
08/01/2014 17:26

Brzmi ciekawie. Dodaję do wyczekiwanych/obserwowanych ;)

Usunięty
Usunięty
08/01/2014 16:54

Dobrze że nic o tym nie mówili i powiedzieli dopiero po 3 latach bo tak to by za dużo smaku narobili ludziom i by ich pospieszali :P

Dared00
Gramowicz
08/01/2014 15:13

"Gra będzie wspierana przez zawartość popremierową, ale przedstawiciele Turtle Rock Studios nie chcieli potwierdzić, że chodzi o DLC"No chyba oczywiste, że chodzi o DLC, chyba że będą zawartość pocztą wysyłać.




Trwa Wczytywanie