Electronic Arts udostępniło nowy materiał wideo, w którym przedstawiciele Respawn Entertainment opowiadają o procesie projektowania i powstawania Tytanów.
Electronic Arts udostępniło nowy materiał wideo, w którym przedstawiciele Respawn Entertainment opowiadają o procesie projektowania i powstawania Tytanów.
W Titanfallu pojawią się trzej Tytani: Stryder, Ogre i Atlas. Artysta Joel Emslie zaprojektował ich w taki sposób, by każdy z nich był chodzącym arsenałem, ale różnił się od pozostałych. Ogre porusza się powoli, ale zadaje ogromne obrażenia, Stryder jest szybki, ale mniej wytrzymały, natomiast Atlas jest klasą pośrednią – posiada przyzwoity pancerz i nie najgorszą sterowność.
Stworzenie Tytanów i zapewnienie płynności ich ruchów wymagało od zespołu pracującego w studiu motion capture sporego wysiłku i dużej ilości czasu. Każdy Tytan porusza się inaczej i atakuje inaczej podczas walki wręcz. Same szkice koncepcyjne nie wystarczyły – twórcy musieli opracować trójwymiarowe modele, a następnie poprawiać je aż do osiągnięcia perfekcji. Równie dużą uwagę poświęcono opracowaniu właściwego balansu. Sterowanie Tytanami to świetna rzecz, ale piloci muszą mieć też możliwości poradzenia sobie z tymi gigantami – muszą dysponować odpowiednim wyposażeniem i móc wejść do Tytana bądź go szybko opuścić, jeśli zajdzie taka potrzeba.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!