Namco Bandai ogłosiło, że liczba zamówień przedpremierowych Dark Souls II jest większa w porównaniu z „jedynką” o 50%. Wygląda na to, że kampania marketingowa, na którą firma przeznaczyła milion funtów, była dobrą inwestycją.
Namco Bandai ogłosiło, że liczba zamówień przedpremierowych Dark Souls II jest większa w porównaniu z „jedynką” o 50%. Wygląda na to, że kampania marketingowa, na którą firma przeznaczyła milion funtów, była dobrą inwestycją.
- Mamy wszystko, czego trzeba, jeśli chodzi o Dark Souls II – powiedział Gary Chantler, menadżer produktu z Namco Bandai. – Osoby odpowiedzialne za public relations i za społeczność pracowały w pocie czoła odkąd gra została zapowiedziana. Ludzie ci pracowali jak szaleni, by zaprezentować grę specjalistom i najważniejszym przedstawicielom prasy.
Do premiery Dark Souls II możemy odliczać już ostatnie dni – gra zadebiutuje 14 marca na PS3 i Xboksie 360. Posiadacze PC będą musieli poczekać nieco dłużej.