Nowy projekt właśnie zadebiutował na Kickstarterze. Twórcy o pieniądze na wykonanie tytułu postanowili poprosić samych graczy.
Nowy projekt właśnie zadebiutował na Kickstarterze. Twórcy o pieniądze na wykonanie tytułu postanowili poprosić samych graczy.
W grze wcielamy się w 21-letniego mechanika-entuzjastę, który pragnie wyrobić sobie markę, choć początkowo dysponuje jedynie małym, brudnym garażem w nieciekawej dzielnicy, która słynie z nielegalnych samochodowych wyścigów. Wygląda na to, że w Garage Online nie zabraknie aspektów, których brakowało mi w Car Mechanic Simulator 2014 - a więc celu zabawy. Naszym zadaniem będzie inwestowanie w garaż, co przyniesie realne korzyści, przyciągnie więcej klientów i pozwoli nam na wyrobienie sobie nazwiska.
Ale to nie wszystko. W grze, zupełnie niczym we wspominanym przeze mnie w recenzji CMS 2014 Gearhead Garage, udostępniona zostanie opcja kupowania starszych lub zniszczonych aut, a następnie ich naprawy oraz sprzedaży z zyskiem. Ale to jeszcze nic! Jeszcze ciekawiej zapowiada się możliwość zaprojektowania własnego samochodu i to praktycznie od podstaw. Twórcy zapowiadają także możliwość zabrania takiej fury na przejażdżkę po okolicy. Jeżdżąc po mieście będziemy mogli zatrzymać się w kilku lokacjach - część z nich służyć będzie zdobyciu części i naprawie aut (sklepy z częściami, dom aukcyjny), ale kilka służyć ma głównie celom społecznościowym. Istnieć ma także możliwość śćigania się z innymi graczami, ale uwaga - za wszystkie zniszczenia naszego samochodu trzeba będzie zapłacić z własnej kieszeni.
Co do wieloosobowych aspektów zabawy - produkcja wyposażona zostanie w tryb kooperacji, w którym wraz ze znajomymi prowadzicie jeden wspólny garaż, dzięki czemu wykonujecie większą ilość zleceń. Garage Online zostanie wyposażony także w elementy RPG - nasi mechanicy będą pracować szybciej wraz ze wzrostem doświadczenia, a czym więcej będziemy spędzać czasu za kółkiem, tym staniemy się lepszym kierowcą.
Aby Garage Online powstało twórcy potrzebują 50 tysięcy kanadyjskich dolarów. Jeżeli zbiórka się powiedzie produkcja zostanie ukończona w ciągu 20 miesięcy. Najwcześniej, bo już na koniec tego roku, dostęp do gry otrzymają wspierający, którzy do produkcji dorzucą kwotę minimum 20 dolarów. Poniżej prezentujemy filmik o najważniejszych aspektach tej produkcji.