Dark Souls II na wideo i screenach dostępnych przed premierą prezentowało się lepiej niż w finalnej wersji, która trafiła do sklepów. From Software tłumaczy to koniecznością „rozsądnego zarządzania dostępnymi zasobami”.
Dark Souls II na wideo i screenach dostępnych przed premierą prezentowało się lepiej niż w finalnej wersji, która trafiła do sklepów. From Software tłumaczy to koniecznością „rozsądnego zarządzania dostępnymi zasobami”.
- Przez cały czas tworzenia gry jest ona nieustannie balansowana, nie tylko pod względem rozgrywki, ale też w ramach zarządzania dostępnymi zasobami – wyjaśnił przedstawiciel From Software w rozmowie z MCV. – Przed twórcami zawsze stoją wyzwania – stworzenie produkcji oferującej możliwie najlepsze wrażenia, a jednocześnie zapewnienie, że jakość oprawy graficznej oraz balans i dynamika rozgrywki będą stałe w całej grze. Finalna wersja Dark Souls II jest wynikiem zachowywania tej delikatnej równowagi i jesteśmy bardzo dumni z ciepłego przyjęcia gry przez media i fanów.
Gorsza oprawa graficzna Dark Souls II nie wpłynęła szczególnie na odbiór produkcji, która zebrała bardzo wysokie oceny – nierzadko nawet 100/100 możliwych punktów. Średnia ocen gry w wersji na Xboksa 360 na Metacritic to 92.