Debiut No Man's Sky na PC niepewny

Patryk Purczyński
2014/06/27 09:43

Jedyną platformą, która na ten moment na 100 proc. otrzyma No Man's Sky, jest PlayStation 4. Dyrektor Hello Games nie wyklucza, że gra trafi także na PC.

Debiut No Man's Sky na PC niepewny

- Nasz konsolowy debiut nastąpi na PS4 - zaręcza Sean Murray, szef Hello Games, czyli studia odpowiedzialnego za jedną z rewelacji tegorocznych targów E3, No Man's Sky. - Kwestia, która pozostaje otwarta, to ewentualne pojawienie się na PC - tłumaczy.

- Mówiąc szczerze, mamy w tej chwili mnóstwo obowiązków. Z całą pewnością gra trafi na PS4. Chciałbym, żeby była dostępna także na PC. Czy do premiery na obu platformach dojdzie tego samego dnia? Jesteśmy małym zespołem! - dodaje Murray, sugerując tym samym, że użytkownicy komputerów na No Man's Sky prawdopodobnie będą musieli poczekać nieco dłużej od właścicieli PS4.

GramTV przedstawia:

Przypomnijmy, że No Man's Sky po targach E3 zostało wyróżnione przez przedstawicieli mediów branżowych nominacją do najcenniejszej nagrody w przeglądzie Game Critics Awards, najlepszej gry imprezy.

Komentarze
13
Usunięty
Usunięty
28/06/2014 18:06
Dnia 28.06.2014 o 13:30, fenr1r napisał:

Tak konkretnie to jakie wsparcie Sony zapewnia?

Ot, chociażby coś takiego co się nazywa QA. Plus dodatkowo zwykle takie studia dostają pomoc od Sony Santa Monica (Journey, Rime, itp.).

Dnia 28.06.2014 o 13:30, fenr1r napisał:

Zresztą portowanie gier na PC to żadna czarna magia i nie potrzeba do tego kolegium czarodziejów.

Jak jesteś małym studiem i masz wybór między wydaniem gry na PC, bez żadnego wsparcia kogoś innego a wydaniem gry na konsolę, gdzie masz zapewnione testy, wsparcie od producenta konsoli oraz marketing od nich - co wybierzesz? Bo ja w każdym wypadku opcję z konsolą.

Dnia 28.06.2014 o 13:30, fenr1r napisał:

Robią to duże studia jak i małe.

Takie, które mają 8-9 osób też? Niby tak, ale robią to coraz rzadziej. Pokusa wsparcia i kasy robią swoje. Na PC nikt tego nie zapewnia, bo nie ma "wujka" opiekującego się PCtem.

Dnia 28.06.2014 o 13:30, fenr1r napisał:

Nie widzę też problemu w tym, żeby gra została wydana najpierw na konsole, a później na PC jeżeli producent ma ograniczone zasoby.

Chyba chodziło Ci o przypadek odwrotny :P Powtarzam - można. Ale żadnego wsparcia nie dostaniesz.

fenr1r
Gramowicz
28/06/2014 13:30

> Bardziej dopracowaną grę?>> Twórcy exclusieve''ów mają zapewniony do o wiele większego wsparcia od producenta konsoli> niż third-party. I nie chodzi tylko o marketing.Tak konkretnie to jakie wsparcie Sony zapewnia? Zresztą portowanie gier na PC to żadna czarna magia i nie potrzeba do tego kolegium czarodziejów. Robią to duże studia jak i małe. Nie widzę też problemu w tym, żeby gra została wydana najpierw na konsole, a później na PC jeżeli producent ma ograniczone zasoby.

Usunięty
Usunięty
27/06/2014 13:52

nie mam nic przeciwko żeby konsolowcy przetestowali gre za własną kase i żeby na PC wyszła już gra idealna... ja i mój komputer czekamy :)




Trwa Wczytywanie