Pojawienie się konsol nowej generacji otworzyło przed Ubisoftem nowe możliwości, ale bez odpowiednich narzędzi stworzenie takiej gry jak Assassin's Creed Unity byłoby niemożliwe.
Pojawienie się konsol nowej generacji otworzyło przed Ubisoftem nowe możliwości, ale bez odpowiednich narzędzi stworzenie takiej gry jak Assassin's Creed Unity byłoby niemożliwe.
Assassin's Creed Unity będzie cechować się niezwykłą oprawą graficzną, na którą wpływ mają rozmaite elementy - wierne odtworzenie miasta, duża dbałość o szczegóły - zarówno otoczenia, jak i postaci, oświetlenie, pogoda czy dokładnie opracowane animacje. Dzięki odpowiednim narzędziom twórcy mogą w ciągu kilku chwil wygenerować budynki wzdłuż ulicy, nie musząc zajmować się z osobna każdym z nich. Dopiero później mogą skupić się np. na poprawieniu ich wysokości czy kształtu, by poruszanie się po nich było płynne i przyjemne. Ogromna liczba opcji pozwala także stworzenie dokładnej mimiki twarzy, dzięki czemu bohaterowie nie wyglądają jak wykuci z kamienia.
Pierwsze wideo z cyklu Making Assassin's Creed Unity skupiało się na realiach gry, otwartym świecie, pokazaniu Paryża i słynnych budowli architektonicznych odwzorowanych w skali 1:1, zaprezentowaniu możliwości wchodzenia do wnętrz budynków bez ekranu ładowania, tysiącach NPC-ów na ekranie i nie tylko. Następna część pozwoli nam przyjrzeć się bliżej protagoniście - Arno Dorianowi - oraz konfliktowi między Asasynami a Templariuszami.
Assassin's Creed Unity zadebiutuje na PC, PS4 i Xboksie One 28 października.