Assassin's Creed Rogue zmierza na konsole poprzedniej generacji, ale niewykluczone, że trafi też na inne platformy. Jest jednak za wcześnie, by o tym rozmawiać i składać obietnice.
Assassin's Creed Rogue zmierza na konsole poprzedniej generacji, ale niewykluczone, że trafi też na inne platformy. Jest jednak za wcześnie, by o tym rozmawiać i składać obietnice.
Producent Ivan Balabanov powiedział, że zespół aktualnie skupia się na pracy nad Assassin's Creed Rogue w wersji na PS3 i Xboksa 360. Dodał, że dzikie tereny i pływanie po morzach w poprzednich częściach serii wykorzystywały w pełni moc tych konsol, ale ekipa zdołała wycisnąć jeszcze nieco pamięci, przepisując kod i optymalizując go. Może łatwiej byłoby stworzyć Rogue na next-geny, ale nie wykorzystywałby on możliwości tego sprzętu - w przeciwieństwie do Assassin's Creed Unity.
- Technologia Unity została opracowana od podstaw, wiele systemów zostało przeprojektowanych - zasadniczo jest to gra, która wykorzystuje możliwości sprzętu nowej generacji - powiedział Balabanov. - W naszym przypadku chodziło o stworzenie tytułu dla graczy, którzy jeszcze się nie przesiedli na next-geny. Jeśli chodzi o port na inne platformy, jest za wcześnie, by o tym mówić. Aktualnie to Unity jest grą na nową generację.