Visceral Games zapewnia, że zespół bardzo ciężko pracował nad backendem, a skoro beta-testy poszły gładko, premierze Battlefield Hardline nie powinny towarzyszyć tak duże problemy jak w przypadku Battlefielda 4.
Visceral Games zapewnia, że zespół bardzo ciężko pracował nad backendem, a skoro beta-testy poszły gładko, premierze Battlefield Hardline nie powinny towarzyszyć tak duże problemy jak w przypadku Battlefielda 4.
- Podczas ostatniej bety mogliście przekonać się, że nasze wysiłki zaowocowały stabilnością gry; beta poszła bardzo gładko - powiedział Thad Sasser, główny projektant trybu wieloosobowego. - Oczywiście, spodziewaliśmy się niedociągnięć i pojawiły się pewne problemy. Znaleźliśmy kilka błędów, które naprawiliśmy, m.in. zawieszanie się gry, zwłaszcza na PC.
Sasser dodał, że zespół bazował nie tylko na beta-testach, ale też wykorzystał rozwiązania dla Battlefielda 4, które DICE zaimplementowało w testowym środowisku. To pozwala mu wnioskować, że studio jest znacznie lepiej przygotowane do premiery i oczekuje, że obędzie się bez większych kłopotów.
Battlefield Hardline ukaże się 19 marca. Gra zmierza na PC, PS3, PS4, Xboksa 360 i Xboksa One.