Patch 1.03 do Wiedźmina 3: Dziki Gon już dostępny na PC

Małgorzata Trzyna
2015/05/21 15:30

Trwają prace nad wersją konsolową, która zostanie wydana już wkrótce.

Patch 1.03 do Wiedźmina 3: Dziki Gon już dostępny na PC

CD Projekt RED ogłosił, że posiadacze PC mogą już pobrać aktualizację 1.03 do gry Wiedźmin 3: Dziki Gon, poprawiającą stabilność i wydajność gry. A oto lista zmian:

  • Poprawiono stabilność gry w trakcie rozgrywki oraz w panelach UI
  • Poprawiono wydajność, głównie podczas rozgrywki oraz w cutscenach
  • Naprawiono błędy związane z roślinnością, które mogą występować po zmianie parametru gęstości roślinności
  • Poprawiono wydajność funkcji Nvidia Hairworks
  • Wzmocniono anizotropowy sampling tekstur do poziomu 16x na ustawieniach Ultra
  • Ustawienia funkcji wyostrzania (sharpen) posiadają teraz trzy poziomy (Wyłączone/Niski/Wysoki)
  • Ślady krwi wyświetlają się prawidłowo po zabiciu przeciwników w wodzie
  • Poprawiono błąd umożliwiający strzelanie z kuszy do przyjaznych NPC-ów
  • Poprawiono obsługę menu
  • Poprawiono błąd z regeneracją wytrzymałości podczas sprintu
  • Poprawiono błąd z blokowaniem się kursora podczas przesuwania mapy
  • Usprawniono obsługę mapy świata
  • Poprawiono responsywność podczas sterowania klawiaturą
  • Poprawiono brakujące tłumaczenia w panelach UI
  • Poprawiono błąd podczas wyboru opcji dialogowych
  • Przywrócono Rostana Muggsa
  • Wprowadzono pomniejsze poprawki do SFX

GramTV przedstawia:

Aktualizacja w wersji na konsole zostanie wydana już niebawem.

Komentarze
36
Isildur
Gramowicz
23/05/2015 21:36
Dnia 22.05.2015 o 09:42, Rick napisał:

Ludzi w novigradzie zaczęli unosić się nad ziemią z wyciągniętymi rękami. Wcześniej tego nie było... :(

Nauczyli się lewitacji xDPrzypomina mi to latające przedmioty itp. w Skyrim xD

Usunięty
Usunięty
23/05/2015 16:37

> >> > Co zepsuł? Pytam się z ciekawości bo u mnie wszystko działa dobrze.> >> Ludzi w novigradzie zaczęli unosić się nad ziemią z wyciągniętymi rękami. Wcześniej tego> nie było... :(Przeciez to z radosci na wiadomosc o wypuszczeniu latki :)

Usunięty
Usunięty
23/05/2015 09:19

Było co poprawiać - mi się gra zbugowała już kilka razy. I nie były to drobne glitche, z których można by sie pośmiać ale np. podczas walki z tymi teleportującymi zjawami postać mi się zablokowała po wpadnięciu na bale drewna i nie mogłem sie ruszyć. Innym razem postać kompletnie się sfreezowała podczas rozwiązywania jednej z zagadek w wątku głównym. Były też drobne błędy jak np. jeśli potrąciliśmy biegnąc chłopca bawiącego się mieczykiem to chłopiec odwracał się w naszą stronę obrażony a mieczyk zawisał w powietrzu, albo drewniana brama dziwnie drgała przy interakcji. Nie wiem czemu ale grając w niedopracowane gry jak np. AC Unity nie uświadczyłem żadnych większych problemów, a w dopracowywanym przez ponad pół roku wiedźminie gra mi się tak buguje...




Trwa Wczytywanie