Marc-Alexis Cote opowiada o istotnych zmianach, jakie zajdą w Assassin's Creed Syndicate - zarówno w scenariuszu, jak i rozgrywce.
Marc-Alexis Cote opowiada o istotnych zmianach, jakie zajdą w Assassin's Creed Syndicate - zarówno w scenariuszu, jak i rozgrywce.
Istotne zmiany zajdą również w dynamice rozgrywki, choćby z uwagi na wprowadzoną w Assassin's Creed Syndicate wyrzutnię liny. Wspinanie się na budynki stanie się dzięki niej znacznie szybsze, ale, jak zapewnia na łamach Official Xbox Magazine dyrektor kreatywny z Ubisoft Quebec, stary mechanizm również będzie obecny w grze.
- Decyzja o wspinaniu się na budynki w dotychczasowym stylu pozostaje i możecie być pewni, że rozmieścimy elementy kolekcjonerskie w różnych częściach budynków - tłumaczy Cote. - Naprawdę uważam jednak, że ten gadżet całkowicie zmienia rozgrywkę z uwagi na to, jak budynki i całe miasto są skonstruowane - stwierdza.
- Ulice są znacznie szersze. Mamy budynki składające się z czterech i sześciu kondygnacji. Wygląda na to, że naprawdę potrzebujemy tego gadżetu. Widzimy to w playtestach - gracze go uwielbiają. Przemieszczają się po mieście w parkourowym stylu, a dzięki niemu mogą podtrzymać pęd. Poruszanie się jest bardzo szybkie - zapewnia przedstawiciel oddziału w Quebecu.