pr0gram - odcinek 137, mierzony na kilometry

Łukasz Wiśniewski
2015/09/23 19:00
1
0

Spokojnie, nie znaczy to, że jest jakoś potwornie długi. Po prostu rozmawiamy o odległościach w grach i skalowaniu świata przedstawionego.

Jak wielkie są wielkie otwarte światy, dlaczego każda mapa w globalnych strategiach musi być oszukana, czemu wykorzystania globu jako mapy są ograniczone, do jakich sztuczek uciekają się twórcy byśmy nie zorientowali się, jak kieszonkowy jest świat przedstawiony... Ogólnie na tapetę wzięliśmy temat rzekę, a że nie stroniliśmy od dygresji to i tak pominęliśmy wiele jego aspektów.

Zapraszamy do słuchania!

Najnowszy odcinek pr0gramu znajdziecie dokładnie tutaj! Zachęcamy do pobierania!

Możecie też wysłuchać tego odcinka na naszym kanale YouTube:

GramTV przedstawia:

Wcześniejszych odcinków jest już zaś tyle, że najłatwiej po prostu skorzystać z tej listy...

Źródło:https://gram.pl
Komentarze
1
KadwaO
Gramowicz
24/09/2015 13:51

Planetary Anihilation jak dla mnie fajnie pokazuje "okrągłe" mapy. Mapy takie można by było robić, bo taką kule można zrobić z hex''ów tylko zamiast mapy wyświetlała by się planeta problem czytelności można by było rozwiązać po porostu powiększając hexsy z rozrostem naszego imperium oczywiście można dać możliwość, że po kliknięciu na hex można by zarządzać tymi które wchodzą w skład tego jednego to byłoby jak dla mnie ciekawe rozwiązanie skalowania w takiej cywilizacji i poprawiało odzwierciedlenie realnego świata.A co VR w formie hełmów to... nie widzę nic ciekawego w tym szczególnie patrząc jak wcześniejsze próby wprowadzenia takich urządzeń się skończyły.