Ghost Games obiecuje również zrealizować jedną z częstych próśb - pozwolić na korzystanie z lustrzanego odbicia we Wrap Editorze.
Ghost Games obiecuje również zrealizować jedną z częstych próśb - pozwolić na korzystanie z lustrzanego odbicia we Wrap Editorze.
Ghost Games prosi o wypełnienie ankiety, jaką otrzymali wszyscy uczestnicy zamkniętych beta-testów, by zebrać jak najwięcej danych. Twórcy z podkreślili, że choć skupiali się na aspektach technicznych, przeanalizowali opinie wysyłane przez graczy i są za nie bardzo wdzięczni, gdyż to właśnie one wpłyną na ostateczny kształt Need for Speed.
Wśród często powtarzających się próśb było korzystanie z lustrzanego odbicia we Wrap Editorze. Ghost Games potwierdziło, że w przyszłości funkcja ta zostanie dodana wraz z aktualizacją. Drugim często komentowanym aspektem było tempo postępów i możliwość wypełnienia garażu rozmaitymi pojazdami. Beta-testy pozwolą także dostosować ekonomię gry i zapewnić właściwy balans, dzięki czemu po premierze wszystko będzie toczyć się w normalnym tempie. Trzecia poprawka jest związana ze sztuczną inteligencją rywali - po premierze, gdy gracz trafi do Ventura Bay, przeciwnicy nie będą zasuwać jak z napędem rakietowym.
Need for Speed ukaże się 5 listopada (PS4, XOne), zaś na PC trafi w pierwszej połowie 2016 roku.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!