"Ja puścić sowa, ona zrzucić na was bomba" - powiedzą do siebie jaskiniowcy w grze, używając do tego języka przygotowanego specjalnie na jej potrzeby.
"Ja puścić sowa, ona zrzucić na was bomba" - powiedzą do siebie jaskiniowcy w grze, używając do tego języka przygotowanego specjalnie na jej potrzeby.
Specjaliści pomogli organizować przesłuchania z wykorzystaniem dawnego języka, ale nadal nie zadowoliło to twórców. - Brzmiało to jeszcze zbyt nowocześnie - powiedział dyrektor produkcji, Jean-Christophe Guyot, podkreślając jednocześnie, że przecież mowa o grze osadzonej siedem tysięcy lat przed aktualną erą. Far Cry: Primal potrzebował dialektu, który brzmiałby na jeszcze dawniejszy. Zespół wraz z lingwistami dokonał więc uproszczenia języka praindoeuropejskiego, by brzmiał on na jeszcze starszy. - Pracowaliśmy wraz z nimi, a oni zaprojektowali jak mógłby brzmieć ten język, gdybyśmy jeszcze dalej cofnęli się w czasie. Tak właśnie powstał język plemiona Wenja, stworzyliśmy jego trzy wersje - dla każdego szczepu. Lingwiści są niesamowici. I są także bardzo podekscytowani, ponieważ takim językiem nie posługiwał się nikt od tysięcy lat - powiedział Jean-Christophe.
Swoją drogą, ciekawe czy i co powiedzą do siebie postaci w grze podczas scen o erotycznym charakterze, których w Far Cry: Primal nie zabraknie.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!