Początkowo system walki w Hellblade miał być trudny do opanowania, ale ostatecznie twórcy zrezygnowali z systemu skomplikowanych combosów.
Początkowo system walki w Hellblade miał być trudny do opanowania, ale ostatecznie twórcy zrezygnowali z systemu skomplikowanych combosów.
Ninja Theory przygotowało wideo prezentujące system walki w Hellblade: Senua's Sacrifice. Początkowo twórcy zakładali, że gracze będą musieli zapamiętać rozmaite combosy i drzewka umiejętności, a jednocześnie wykazać się zręcznością. Atakowanie i blokowanie ciosów w różnych kierunkach było skomplikowane, niezbyt satysfakcjonujące i ograniczało np. liczbę animacji. System ten został porzucony na rzecz bardziej intuicyjnego, gdzie wykorzystywane są szybkie i silne ataki, blokowanie i uniki. Nowy system pozwala też płynniej przełączać się między oponentami podczas walki z kilkoma przeciwnikami naraz.
W przygotowaniu odpowiednich ruchów głównej bohaterki studiu pomogła aktorka Chloe Bruce, która m.in. była kaskaderką w filmie Gwiezdne Wojny: Przebudzenie Mocy, (pracowała jako dublerka Daisy Ridley). W przypadku przeciwników, odpowiednie animacje przygotowano z udziałem Cali'ego Nelle.
Premiera Hellblade: Senua's Sacrifice planowana jest na 2016 rok. Gra zmierza na PC i PS4.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!