Pete Hines potwierdza, że w specjalnej edycji Skyrima będziemy mogli skorzystać ze starych zapisów stanu gry.
Pete Hines potwierdza, że w specjalnej edycji Skyrima będziemy mogli skorzystać ze starych zapisów stanu gry.
Ostatnio ujawniono także, że najprawdopodobniej będziemy mieli do czynienia ze wsparciem dla już istniejących modów. Ale co z zapisanymi stanami rozgrywki? Bo przecież niektórzy z nas zaszli bardzo daleko w oryginalnej wersji i nie będą chcieli przez to przesiąść się na nową. Pete Hines z Bethesdy uspokaja nastroje.
Chatting w Todd just now, able to confirm on Skyrim SE for PC:
— Pete Hines (@DCDeacon) 15 czerwca 2016
64-bit
Saves should transfer
Separate creation kit to upload mods to Bnet
W krótkim poście w serwisie Twitter potwierdza, że gra będzie działała na PC z 64-bitowymi systemami. Przekazał też, że zapisane stany rozgrywki powinny dać się przetransportować do nowej wersji. To tyle, jeśli chodzi o Skyrim Special Edition na PC. Co jednak z wersją konsolową? Tego Hines już nie podaje.
Przypomnijmy, że Skyrim Special Edition pojawi się na PC, PlayStation 4 oraz Xboksie One.