Znak czasów: BioWare rezygnuje z forum; przenosi dyskusje do mediów społecznościowych

Patryk Purczyński
2016/07/30 21:46

Pod koniec wakacji fora BioWare'u zostaną zamknięte.

Znak czasów: BioWare rezygnuje z forum; przenosi dyskusje do mediów społecznościowych

"To nie była łatwa decyzja", "nasi gracze są dla nas ważni" - przy akompaniamencie tych sloganów BioWare ogłosił, że 26 sierpnia bieżącego roku zamknie fora dyskusyjne poświęcone Mass Effectowi, Dragon Age'owi i innym, starszym tytułom autorstwa studia. Jedyne, które ocaleje to forum Star Wars: The Old Republic.

"W wyniku rozwoju mediów społecznościowych i kultury geeków nigdy nie było więcej sposobów, by się z Wami łączyć. Możemy podróżować po calym świecie, spotykać się z Wami twarzą w twarz na takich wydarzeniach jak PAX, SDCC czy nawet pokazach w naszych własnych ogródkach. Możemy dzielić się opowieściami a vista, dawać Wam wgląd za kulisy na takich stronach jak Facebook, Twitter, YouTube czy Instagram - argumentuje BioWare.

GramTV przedstawia:

Publiczne fora będą jeszcze dostępne w trybie tylko do odczytu przez dwa kolejne miesiące, do 25 października. Potem nastąpi ich całkowite wyłączenie. Dziś decyzja BioWare'u może spotkać się ze sporym oburzeniem, ale prawdziwego sądu tej decyzji dokona historia.

Komentarze
13
Usunięty
Usunięty
01/08/2016 10:31

> No, jak kolega ma cierpliwość, by się przekopywać przez ten gąszcz danych, to szacun...za> wytrwałość. A czasem wsparcia się nie przejmuj - płacą im za to ;)Bzdury piszesz. Od tego sa wyszukiwarki, ze jak ktos dobrze opisze problem i w temacie bedzie rozwiazanie, to zajmie to chwile. Zarowno support jak i gracze maja mniej roboty, bo ci pierwsi musza mniej razy odpisywac na te same problemy, a ci drudzy nie musza pisac esejow opisujacych problem (razem z cala specyfikacja sprzetu, bo zazwyczaj nawet przy problemie z nim nie zwiazanym trzeba ja podawac).Takie przenosiny to kretynizm, dobre tylko dla zyciowych oferm nie potrafiacych samemu poszukac rozwiazania, ktorym wszystko trzeba pod nos podac i jeszcze wskazac palcem.

zadymek
Gramowicz
31/07/2016 18:26
Dnia 31.07.2016 o 16:04, fenr1r napisał:

Fantastycznie, będę mógł wysłać wysłać ticket i czekać aż mi odpowiedzą kiedyś tam uprzejmą wiadomością, że mogę ich cmoknąć w pośladek.

A na forum nawet tego nikt nie musi...

Dnia 31.07.2016 o 16:04, fenr1r napisał:

W dodatku będę miał okazję założyć konto na FB tylko po to żeby zgłosić problem z grą.

Założyłeś na forum, założysz na FB, co za różnica?

Dnia 31.07.2016 o 16:04, fenr1r napisał:

Zaletą forum jest to, że w większości przypadków jest ono publicznie dostępne i jeżeli jakiś problem został opisany i rozwiązany, to istnieje spora szansa, że go odnajdę. Jest to ogromna oszczędność czasu dla mnie i dla zespołu wsparcia.

No, jak kolega ma cierpliwość, by się przekopywać przez ten gąszcz danych, to szacun...za wytrwałość. A czasem wsparcia się nie przejmuj - płacą im za to ;)

ribik
Gramowicz
31/07/2016 16:26

Jeszcze dojdzie do tego, że inne firmy pójdą w ślady, a to już nic przyjemnego. Patrzenie przez wskaźnik przychodów to droga donikąd, na końcu której jest przepaść.




Trwa Wczytywanie